Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
4016 besök totalt |
SÄLJES: Opel kadett gsi16v SÅLD
Casablanca vit 4dr 16v Tävlingsbil utan regpapper med tysk och svensk tävlingshistorik. Senast ER Cup 6timmars långlopp Weichers helbur, svetsad i golvpunkter 2x Fj bensstag bak 2x Fj bensstag fram FIA omp stol FIA 4p bälte Ställbar ALU vinge Lexanrutor Alu dörrsidor Shiftlight Coilovers Konidämpare Sömsvetsad kaross Huvudbrytare Taklucka igenlagd Rensad på asfaltsmattor och all onödig vikt Bilen står utan motor och låda, annars "komplett" Jag har gott om motorer, trimmade och växellådor, det kan diskuteras vid affär. Men jag säljer inget löst Pris: 10000:- Finns även gsi front till 0707354114 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
||
Den har aldrig varit gatregad i Sverige.
Den har haft vagnbok. Jag ska se om där sitter chassinummer i den imorgon Priset är 10k. Utan motor+låda, som den står alltså _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
||
Tyvärr, jag sålde den sissta 2dr för nån mån sen.
Jag har lite stötfångare o 2 huvar Annars är det mest motorer, växellådor och trim. Jag har ju annars en Corsa gsi med porschebromsar, bur, sellholm prylar, 250hk motor, quaife osv _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
||
Vad begär du för den? och vad har du för motoroptions till denna kadett? du kan skicka pm med lite mer info/pris på kadetten osv.. Med vänlig hälsning _________________ Ludwig Json |
||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
4016 besök totalt |