| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning, Alfa, Honda, Saab och universal.
|
3250 besök totalt |
|
Håller på att städa ur garaget och tänkte sälja lite delar som jag har liggandes. Bud gäller på delarna. Honda S2000: Extraktorrör i polerat rostfritt, inkl packning. Fuelrail med spridare och BTR. ECU. Svänghjul. AC kompressor med slangar.
Saab: Intercooler till Saab 9000 med svetsade alu-gavlar. 3" främre rör till Saab 9000, nytt. Främre bromsskivor Saab 9-3, nytt. Bakre bromsskivor Saab 900 81-87, nytt. Rattnav Saab 96, nytt. Sidospegel Saab 99, nytt.
Alfa 105: Bakaxel komplett med bromsskivor, ok osv. Främre bärarmar med mässingsbussningar. Bakre del av kardan. Nytt stödlager. Hö-vä-gängade bultar för ställbar övre bärarm fram. Komplett (tror jag) set med kromlister till Bertone. Fälgar 15x7, ET15, bultmönster 4x108.
Universal: Moroso Accusump inkl. ventil. 3" rostfri fullflödesdämpare, nytt. Oljekylare (Saab). Oljefilterhållare. Motorvärmarsats med kupéuttag, nytt. (Passar en mängd olika bilar).
Svar via PM
_________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||
|
Re:
Hej! Det finns kvar. ICn håller samma mått som orginal, men är en variant med effektivare cellpaket och svetsade alu-gavlar. Kommer från motorutvecklingsavdelningen på Saab från början. Downpipen är köpt till långmotorn, men kanske passar andra också. Mest skönt att bli av med delarna så ge mig ett bud. /Björn _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||
![]() |
SÄLJES
|
3250 besök totalt |