Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
4346 besök totalt |
Såld Bmw m3 e36 Bmw cup, spvm mm Såld
Bmw m3 e36 -94 Gatregistrerad och besiktad sbp Vagnbok racing . S50b32 lättat svänghjul bytt lager, kontrollerad vev. undrdrive pulleys "kolfiber" insug grupp n box, ews delete, speed limit delete, 8000 max varvtal original 5 vxl låda och diff 25 % broms med 3.64 utvxl Fartfabriken rc kit H&r krängare xyz Coilovers x brace Alu dörrar Fartfabiken breddare 45 mm spacers Mm lättad vikt 1290 med mig I 95 kg r-däck och slicks med följer Bästa tid 1.04.7 med slicks 1.06.6 r-däck på knutan. Kan ses på knutstorp i helgen. Se min tråd ![]() 120 ksek eller högstbjudande _________________ Ulf Sanden |
||
Jag förstår ingenting!
![]() Dock kan jag säga som så att bilen är väldigt fin och välbyggd till en ev köpare! Mvh _________________ Rasmus Andersson Bmw 525 92 Turbo Bmw M3 97 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1362722#1362722 |
||
Re: SÄLJES: Bmw m3 e36 Bmw cup, spvm mm
Nu lägger jag in ett oseriöst kort... Men vinner den som blir högstbjudande?! Då börjar jag på 10' ... ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Liljeroth TimeAttackNU.se crew |
||
Hej,
Enligt transportstyrelsens hemsida får jag uppfattningen att detta är en USA importerad bil (T31SC BILEN GODKÄND ENLIGT USA-KRAV). Har motorn varit bytt vid nåt tillfälle, med tanke på att den motorn som du nämner kom först 96 väl, och bilen är väl från 94? Konstigt är det också att effekten står som 210kw alltså samma som en S50B30 motor. Jag blir bara lite förvirrad, har du lust att förtydliga lite? Mvh Nick _________________ Nick Gleed |
||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
4346 besök totalt |