| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Bankörning Anderstorp Tis 10/8 Attitude
|
1869 besök totalt |
|
Nu på tisdag har vi i Attitudemotorclub hyrt Anderstorp. Samling för inchecknig och genomgång är kl 16.15. Sen kör vi på banan så mycket vi hinner fram till kl 20.00. Träffen kostar 300:- Träffen kräver medlemskap i Attitudemotorclub (200:- för första gången, sedan endast 150:- per år!) Alla medlemmar som betalt medlemsavgift äv välkomna, även ni nya som ännu inte fått ert medlemskort. Medlemskap och betalningar kan lösas på plats. Som vanligt så ska bilen vara trafiksäker, försäkrad och du ska ha hjälm på huvudet. Viktigt är också att du håller gånghastighet med bilen i depån. Väl mött i Anderstorp! _________________ Marcus Marklund |
||||||
|
Re: Bankörning Anderstorp Tis 10/8 Attitude
Låter väldigt inbjudande! Hoppas jag kan komma! _________________
|
||||||
Jag har en du kan få låna om du vill... Jag funderar ändå på att åka ner med kameran i högsta hugg och fota lite... Tyvärr räcker inte CSN-ekonomin till för att jag ska köra både på Anderstorp den 10:e och Kinnekulle den 15:e... PM:a om du vill låna den iaf så kan vi lösa det! _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||||
Jag kommer att vara där vid 15:45 så efter det så... Men då är det mest vi som håller i det som samlas för att packa upp grejer och så. Men du är välkommen.
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Har uppgraderat kylsystemet (bytt kylare, expansionskärl, sätt det cirkulerar på mm) samt gjort lite mek med turbons rördragning för att få plats med nya kylaren. Tyvärr kommer en IC-slang åt WG-stången vid acceleration, så den bygger inget laddtryck innan 4000rpm.... inte speciellt körbart. Så det får bli garaget ikväll
Kylsystemet fungerar bra dock. _________________ Ragnar Burenius
|
||||||
Trist Hoppas det löser sig
_________________ --VVTS-- |
||||||
![]() |
Inför träffar
|
1869 besök totalt |