| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Mazda 3 MPS 2007
|
2574 besök totalt |
|
Ska nu sälja min Mazda 3 MPS, har haft bilen som vardagsbil och även kört bana med den. Gjort lättare uppgraderingar på bromsarna, så sitter belägg från endless på den samt bytt bromsvätska. Orginal finns kvar och är i bra skick. Sitter fyra helt nya Federal RSR däck på 18 tums fälgar. Även 18 tums fälgar på vinterdäcken som är dubbade och i ok skick. Vid smidig affär kan nu även få med två stycken fina Michelin Cup två däck. Bilen har fått en helrenovering i motor precis innan jag köpte den, garanti fel så den går som ny och är fantastisk att köra. Även en ny vindruta pga spricka. Bilen har 260 hk och 380 nm och går riktigt bra, den är silver men i dagsläget stripad och är svart bakåt vilket är lätt att ta bort om man inte gillar det. Enda som jag kan komma på med bilen som inte är bra är att AC:n kyler dåligt, självklart har bilen använts men med tanke på sin ålder är den i väldigt fint skick, den är påställd och besiktigad så bara att vrida på nyckeln och köra. PM för mer info Pris 70:000 eller bud
_________________ Simon Sköld |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
2574 besök totalt |