| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: M3 e36 coupe -94 trackdaybil SÅLD
|
3372 besök totalt |
|
SÄLJES: m3 e36 coupe -94 trackdaybil SÅLD
Funderar på att sälja min m3 e36a pga ev köp av en nyare m3a. Min tanke var att bygga vidare på den och ha som trackdaybil Bilen är i helt ok bruksskick, helt rostfri vilket är ett + Bilen är en -94 Mugelloröd Taklucka och ac samt 4*elhissar Roliga saker: Weichers skruvbur Porsche bromsar runt om 996/boxster,hålborrade skivor Stålomspunna slangar runtom Recaro kevlar stolar K&n insatsfilter H&r coilovers Sparco ratt Ac schnitzer "cup" speglar Supersprint avgas Fjäderbensstag fram och bak Nyservad med castrol edge 10w60 Nya stift Ny koppling Ny kedjesträckare Nya lambdasonder Saker som är mindre roliga: Obes Spricka i framrutan Stötfångare fram ej m3, medföljer en helt ny komplett olackad m3 front Ring eller maila för mer info och bilder Pris:69000kr eller bud 0704880404 Torpeden4@hotmail.com Finns i Helsingborg _________________ Michael Grönberg |
|
Tja!
Jag skulle gärna vilja ha lite mer info samt bilder ifall detta finns? Skicka gärna PM eller mejl: Jespermalmborg@hotmail.com /Jesper _________________ Jesper Persson Malmborg |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: M3 e36 coupe -94 trackdaybil SÅLD
|
3372 besök totalt |