Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
Evo 6 Club challenge Timeattack SÅLD!
3103 besök totalt
evochris
Göteborg
Här sen Feb 2014

Trådstartare

Jag säljer min Evo 6 som jag ägt i 3,5 år. Tidigare har jag bara kört några banträffar men i år körde jag en säsong i TAnu i club challenge. Bilen har en väldigt bra plattform om man vill bygga vidare och även öka effekt.

Den har precis fått bl a en ny smidd motor från japtuning. Den har precis mappats av Jimmy på Sandåsen motorsport. En 6 puckad sinter från sachs installerades förra veckan av martin karlzzon på edge racing.

Kolla annonsen för blocket för mer info. Detaljerad info kan jag ge per samtal eller mail. Även fler bilder kan ordnas så klart. Dekalerna plockas bort av mig under veckan.

Jag har kört med ca300hk halva säsongen. Effekten ligger nu mellan 360 och 380 men allt det mesta är på plats för att öka den markant om man nu så vill det.

Den har gjort 1.00xx på kinnekulle. Den orkade en 1.08xx på knutstorp i helgen under väldigt var a förhållanden. Tiderna skulle gå ner med ordentligt breda fälgar och bättre däck. Körde med A048 i år och de var ingen höjdare för låga varvtider. En konvertering till E85 och 265 däck eller bredare tar den lätt ner till 57/58 sek på kullen.

Jag säljer den för att jag har andra prioriteringar jag måste ta hänsyn i ett par år och motorsport är inte en av dem. Det känns genuint surt att behöva sälja den med tanke på all tid och pengar som lagts på det senaste. Hade jag inte behövt sälja den hade jag aldrig lagt den ut på försäljning!

cmarnoch77@gmail eller 0768-032128

https://www.blocket.se/goteborg/Evo_VI__6__69032167.htm?ca=11& . . . .

Göteborg
Här sen Feb 2014

Trådstartare

Ser ut såhär nu utan alla dekaler. Finns båda vita o silvriga fälgar i exakt samma modell:

3103 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande