| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Regga med bur eller skruvbur?
|
<< 1, 2 12554 besök totalt |
|
Re:
Tyvärr inte. Blir båge och baksträvor först alt göra främre delen avtagbar? _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Guss ringde mig precis!
Han vill ha ca 5000kr för en helbur inkl plattor exkl boxar för förstärkning. Då kör han buren så främre delen kan man göra avtagbar eller snarare han skickar med överföringar för detta. Huvudbågen blir 4,5mm sömlöst Nu gäller det bara att hitta någon som kan svetsa ihop detta. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
spinner vidare... eftersom det verkar ganska kört att regga min -07 A3 med halvbåge pga av att det är ganska mkt moddar på den så funderar jag på om det är en dum ide att ha bakåtsträvorna skruvbara med såna här?
http://finess.se/produkt/bultforband om jag fattat det rätt kan bilen besiktas med huvudbågen monterad om den är vadderad å jag monterar bort bakåtsträvor å baksätet ink bälten sitter på plats tankar å åsikter? _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
|
Tänker att det förmodligen väcker ännu mer frågor med bågen kvar.
Är hela buren skruvbar tar det ju 30min att få ut den. Varför chansa om den ändå är skruvbar? Är det så mycket modifierat att du inte fixar en reggbesiktning som det är nu? Kolla vad som krävs för att ändra antal passagerare på regbeviset. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
Det behöver inte vara ett problem. Det finns besiktningsmän som bara fokuserar på det som regbes gäller.
Lyssna runt så hittar du säkert nån vettig station. _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||
|
Re:
Är det någon av kedjorna som är smidigare än sina konkurrenter? _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Re:
Generellt är väl de nya aktörerna lite mer serviceminded än gamla SBP men det finns väl rimligtvis lokala skillnader. Sen gör ju inte alla stationer regbes. Snyggt , seriöst bygge , inga rör i dörröppningen och lämna kepsen hemma så går det nog bra
_________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Regga med bur eller skruvbur?
|
<< 1, 2 12554 besök totalt |