Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 10269 besök totalt |
Re:
G50/G55, dom spricker. Svets löser det. Lite svagt gjort från början bara. Bakre support till vingen kan gå av med. Men det är inte G40 så vill du fråga mer så skicka meddelande ![]() Fredrik : Lust o skicka setup datan ? _________________ Andreas Tysk Ford Anglia-52 Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||
Set up
Så här är min bil inställd just nu. Känns som en bra set up att ta avstamp ifrån. Helt klart mer att vinna på att köra mer innan jag överhuvudtaget börjar fundera på att skruva på inställningarna. ![]() _________________ Fredrik Käll |
||
Enda kan va att kolla skillnaden i däckshöjd, men vad jag har förstått så går Ginetta Cupen i Sverige över till Michellin i G40 nästa år ?
Annars är det bara att börja mäta däckstemp när du har bra racepace ![]() ![]() _________________ Andreas Tysk Ford Anglia-52 Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 10269 besök totalt |