| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
NYA BMW X5 ;-)
|
1611 besök totalt |
|
NYA BMW X5 ;-)
Den här nya modellen av BMW X5 stod utanför Kelleners när Johann och jag var där i juni
Många blixtlås.... (det som ligger på taket är förardörrens öppning som är upprullad)
(jodå jag vet att det är BMWs nya sätt att skydda nya bilar under transport.) _________________ Magnus Thomé
|
|
Så bra! Då kan alla som sätter överdragsklädsel i sin nya bil (och därmed får åka runt med en gräslig inredning i bilen så att nästa ägare ska få förmånen att åka med klädsel i nyskick
) få ett överdrag till lacken också! Finns väl snart i universalstorlek på Biltema, kanske med något fint mönster, varför inte målat som en Porsche?
/Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
|
I USA verkar det ju vara populärt att köra omkring med så kallade BH-ar som skydd mot stenskott. Det är också något som jag inte förstått, en stenskottskadad front är ju snyggare än en med ett sånt skydd på.
_________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
|
Ett steg i riktningen mot bil-fendern som är min egenutveckade idé
hämtad från båtbranschen. Tanken är fendrar på karossen som skall användas för att skydda bilen från alla dörruppslag...
_________________ Andreas Björck _______________________ Alfa Romeo 159 Porsche 996 4S |
|
Två korvar som hängs längs sidorna, fasthållna av vidrutetorkarna och bakluckan? En sån lösning lär göra fler smårepor än du står ut med. Men det vore en pik åt grannarna på parkeringarna.
|
![]() |
Bilder o videos
NYA BMW X5 ;-)
|
1611 besök totalt |