| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
Såld: Megane RS Cup -10
|
2 besök senaste veckan (3714 totalt) |
|
Tänkte se om det finns intresse för min mycket fina RS. Hittades här på rejsa och köptes av mig i maj. 2010. Snart 6000mil. Nybesiktigad 2016-10-30, givetvis ua. Svart Svart skinn Sportstolar Glastak Navigator(fråga mig inte varför man väljer nav ist för RS-monitor) Plus all annan sedvanlig utrustning som finns i en RS. 19" sommardäck med Michelin SuperSport som räcker några bandagar till. 18" vinterdäck med dubbade Nokian Hakka 7 i mkt bra skick(sitter på nu) Carbotech XP8 till frambromsarna, som nya. (Original sitter på nu över vintern). Lackbehandlades av Linköpings bilförädling direkt när jag köpte den. Kamrem bytt i april. Tyvärr är inte stämpeln för 3000mila servicen stämplad/gjord. Därav priset. Enda skälet till att jag säljer bilen är att ett annat intresse(triathlon) tar pengar och tid så jag inte hunnit köra så mycket på bana som planerat. Givetvis finns fler bilder. 125.000 Ev byte billigare pendlarbil.
/ Raine Hynynen 0704-95 85 85 _________________ //Raine Hynynen Förut: Kadett GSI Calibra Turbo Vr6T Golf Mk6 GTI Clio Sport -06 Megane RS -10 Mitsubishi Ralliart EvoX -10 Nu: BMW E30 SFRO |
|
Hej!
Har glömt uppa denna. Besiktigad i slutet av oktober. UA. Skattad. Extra service/oljebyte. Finns även en box för 295hk. Ej monterad. Behöver en bil att kunna frakta cyklarna. Och lägga pengar på triathlonträning. Ingen panik med att sälja, därför jag glömt uppdatera. Samtidigt är jag inte omöjligt gällande pris/byte. _________________ //Raine Hynynen Förut: Kadett GSI Calibra Turbo Vr6T Golf Mk6 GTI Clio Sport -06 Megane RS -10 Mitsubishi Ralliart EvoX -10 Nu: BMW E30 SFRO |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
2 besök senaste veckan (3714 totalt) |