Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 22, 23, 24 9 besök senaste veckan (168552 totalt) |
|
||||||||||
Re:
![]() Mitt idiotbygge med alla tattarlösningar som de gamla och lärda säger ![]() ![]() |
||||||||||
Re:
Lova nu att inte göra det där rycket 2 veckor innan start så du kör huvudet i kaklet Christian. Lugnt och sansat ![]() ![]() ![]() _________________ Carl-Fredrik Wernboe' Kör Toyota GT86 Tanu Club challange 81# |
||||||||||
Re:
Men kommer du hinna köra nått 2017 ? _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
![]() |
||||||||||
Re:
|
||||||||||
Re:
Så 2 gatebil i Swe en KOM 4x NTA ? _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
2 x Rudskogen & 2 x Mantorp Gatebil KoM Och om ekonomiskt möjligt NTA |
||||||||||
Re:
Om jag får tävla med extreme väljer jag ju tyvärr inte själv, men jag hoppas på likt tidigare att de går bra att köra på extreme fri körningen sen om jag får tävla får väl bli en bonus om de ens går fort vill säga.... Jag skickade en intresseanmälan till NTA och de blev nått missförstånd där och dem la mig som förare, jag klargjorde att jag betalar INGEN serie innan bilen rullar och är lite testad, jag la 12k förra året för att bara kolla när polare körde ![]() |
||||||||||
Ja det är långt till våler..
![]() Ja du får väl bygga med SBF i tanken och fixa vagnsbok så du kan köra serien... Förstår med NTA, tråkigt att du inte kör Ta,nu mot cammo hade vart kul att se er kamp _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
![]() Vagnbok skall fixas ![]() |
||||||||||
Om du åker med i min bil, och jag går på vänstersladd över mållinjen... då kan du komma före mig i mål. Inte annars.
![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||||||
Re:
![]() Men sånnadära V8or funkar bra med segdragna automatlådor ![]() |
||||||||||
Re:
Det gör nog inte NTa heller, men efter som det är lika glest som gles byggden i anmällningar så kan dom kosta på sig det.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
![]() Jag tror nog alla skyltar "positiva" vibbar för få ringar på vatten effekten.... |
||||||||||
Du har en poäng men tror NTA bluffar fett..vet hur många som helst som är likt du som blivit uppskrivna och inte betalt och andra bilar som ska köra singel race bara..
Lättast är ju att kolla deltagar listan förra året.. tror NTA snitta 25 bilar och TA,nu 90 bilar.. _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
![]() |
||||||||||
Re:
Ja så kan man se det och man kan vinna SM utan motstånd som förra året Då man inte klarade sm status Men delade ut ändå ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 22, 23, 24 9 besök senaste veckan (168552 totalt) |