Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: delar audi kylsystem rs2 brembo bromsar m.m
768 besök totalt
longben
huddinge
Här sen Maj 2008

Trådstartare

Har efter många år samlat på mig massa saker som jag nu inte får användning för. Delarna är använda av mig eller andra. Skicket är begagnat. Ja lämnar inga garantier på nått men är ärlig med skick osv. Passar inte priset är ni välkomna att lämna ett bud

Ja tillägger att jag vill att ni ringer. Ingen verkar våga ringa idag? Är inte de halva grejjen å lära känna nytt folk. Snälla använd telefonen priserna blir garanterat bättre om du är en skön typ. En om du är anonym med email å text.

Ett kylsystem till audi s2 coupe. Det är byggt för att monteras i bakluckan ståendes så att luften går ut där reg plåten sitter.
Kylet är i alu och sitter i en låda med slang till. Sitter Spal fläkt i lådan alla rör är färdiga och dras i bilen. Bakrutor i macrolon med naca ducts och slang till lådan. Även slangar slangklämmor å expansions kärl i alu medföljer.
5000:- vill ja ha för detta

Har ett sett med ok till audi rs2 bara oken fram och bak inga belägg eller skivor 20.4565.00 nr på framoken
5000:- för fram och bak

En fuelcell med skum körd med bensin 60l i alu Div kopplingar på den
1500:-

Styrreduktion 2:1 eller 1:2 ett blir 2 varv hoppas ni fattar. Oanvänd men legat
1000:-

Ett par bremsport ok typ superlite gissar jag inga damskydd på kolvar. Väger inget men osäker på vad dom passar för bil. Fasta montage öron på dom. Ink stålomspunnen slang ca 50cm
1000:-

Finns annat till audi bla org turbos race oljekyl en Rs6 motor bla

Hade lite svårt med bilder så vill ni ha flera får ni smsa eller
Mejla Andreasranhansen@gmail.com
Ring 0736003933

Mvh andreas hansen

huddinge
Här sen Maj 2008

Trådstartare
Styrreduktion såld

Bremsport ok sålda