| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Ford Cosworth rallycross motor- SOLGT
|
3 besök senaste veckan (4043 totalt) |
|
Hej Jeg har en Ford Sierra Cosworth motor til salg 2,0 16v. Den stammer fra en Svensk rallycross bil, der korte div.1 rallycross. Motoren er ombygget af Trendab i Sverige for lidt over 10 år siden men har kun kort få lob og har ikke kort siden den blev gennemgået og fik nye pakninger/stempelringe og diverse lejer. 450+ hk og 600+ nm. Den sælges komplet med ind og uds. manifold , turbo, ledn.net og styreboks, svinghjul, starter, olie koler og filter relocate kit og ny vandpumpe og kobling. Jeg tror den er bygget op som en RS500 motor jeg kan se at indsugning ligner sådan en. Motoren er med 205 blok. Den står i Danmark ca 15 km fra Helsingor. Pris 60000 skr.
_________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Skyline R33 GTST e46 Cabrio E36 Cabrio |
|
Så sænker jeg prisen til 55000 skr. Kan også smide en ny stor intercooler med i kobet........
_________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Skyline R33 GTST e46 Cabrio E36 Cabrio |
|
Så kan jeg opdatere annoncen lidt. Motoren er med oil squiters(oil spraybar) under stempler og nye smedede Acralite stempler. Turbo er AR70/M24, Cometic toppakning.
Motoren er solgt. _________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Skyline R33 GTST e46 Cabrio E36 Cabrio |
![]() |
SÄLJES
|
3 besök senaste veckan (4043 totalt) |