Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (10837 totalt) |
_________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||||
Re:
Vad är status på bilen idag, några uppdateringar gjorda? _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||||
Re:
Original Clubsport med två uppdateringar, kortare slutväxel & MK2 bromsar. _________________ Jens Lanvin |
||||||||||
Re:
Inte alls fel men jag tror att om det sitter org chassi så skulle den svara bra på ett typ Öhlins R&T till Ringen. Det vore mitt första tips på nästa uppdatering. _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||||
Re:
Ja, vi får väl se. I år får det nog bli att köra och prova hur det känns. Har en vän med sånt chassi dock så man kan jämföra lite. Ser verkligen fram emot att få prova den på Ringen. Det har alltid känns som en sån här är ett bra verktyg där. Och den har AC! _________________ Jens Lanvin |
||||||||||
Re:
![]() ![]() Tror inte du kommer bli besviken men det är när den pressas lite som den kommer till liv ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||||
Re:
Ohh, två av mina favoritsysslor när det gäller bilar ![]() ![]() Kul med en GT3 som utveckling efter RS:en, ser fram emot lite jämförelse av 964 vs 996 känslomässigt och användandemässigt om bilen ändå mest ska köras och tvättas ![]() Grattis Jens! ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||||||
Re:
Tackar! Köra ligger nog före tvätta om jag måste välja... _________________ Jens Lanvin |
||||||||||
_________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||||||||
Re:
Tackar! Skulle gärna behållt den gamle med, men kan inte få allt här i världen. Vi får väl se hur mycket det blir tvättat..jag kan ha lovat för mycket här. _________________ Jens Lanvin |
||||||||||
Re:
Perfa! _________________ Jens Lanvin |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (10837 totalt) |