Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
3736 besök totalt |
2004-08-08 PCS Kinnekulle. Del 1 Bilder
PCS på Kinnekulle. Som vanligt ett välorganiserat banmöte. Fler bilder kommer upp under veckan. /Jonas Kinnekulle Foto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||||||
Finns även bilder från Lördagen och båda PSCR-racen.
Lägger upp bilderna så fort jag har tid. /Jonas Kinnekull Foto _________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||||||
Man blir ju deppig när man så här vackra bilder. Undrar varför bra fotografer tar så enormt mycket bättre bilder än vad jag själv lyckas med
![]() ![]() ![]() Kommer du dit den 28;e så kanske tom min blir vacker? Du förskönade den rejält i höstas? ![]() ![]() |
||||||
Beror förmodligen på att dom flesta "bra" fotografer fotar på heltid. Övning ger färdighet! Inte omöjligt att jag dyker upp den 28:e, så vaxa bilden. /Jonas Kinnekulle foto _________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||||||
Ytterst fina bilder, som vanligt...
Du råkar inte vara där på söndag? ![]() Såg att du inte hade några bilder från tvådagars (3-4 juli) så det vore kul om man kunde se bilen på nån sån vacker bild från körningen som kommer på söndag. ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
|
||||||
Blir jag inte motad i grinden så kommer jag nog att vara där på söndag, någon som vet vem som är banansvarig för dagen? /Jonas Kinnekulle Foto _________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||||||
Per Junfors i GTI-Klubben, Junfors här på rejsa. _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||||||
Kommer på Söndag ![]() /Jonas Kinnekulle Foto _________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||||||
_________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||||||
Använder flera olika objektiv, på Kinnekulle Ring upp till 400mm _________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
3736 besök totalt |