| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: V70 2.4d 2010
|
979 besök totalt |
|
Nu när min tjänstebil snart anländer så är tanken att sälja min V70 bruksis. Korta fakta: 2.4d Automat 175hk Business + Momentum paket (backsensorer,xenon,blåtand osv ) Dieselvärmare + motor/kupevärmar uttag. ( vilket inte är helt vanligt med både och ) Dragkrok (1800kg med BE kort ) Halvskinn Silvermetallic 16400 mil ungefär Sommar+vinterdäck på dubb, skapligt mönster. Sommardäck på orginal volvo alu fälg 2 ägare + ett par bilfirmor ( jag är andre brukare ) Servad på volvo, senast i november så 2000 mil till nästa gång, komplett servicebok såklart. Såklart finns det ett par stenskott annars i bra skick. Pris: 90 000:- Eftersom jag behöver den här ett tag till så är försäljning tidigast om två veckor ungefär ( 2017-02-17 är nog ett bra riktmärke ) Bilder kommer så fort jag hunnit spola av den lite och det är någorlunda dagsljus Bilen finns i Köpingstrakten eller Örebro på dagtid.
_________________ Mika Morell ------------- Åker: Ducati Panigale V2 och Monster 696, Lancer Evo 8, Trampcykel, BMW 520xD |
![]() |
SÄLJES
|
979 besök totalt |