| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: NY Speedglas 9100XXi *SÅLD*
|
5794 besök totalt |
|
SpeedGlas 9100XXi: Det är alltså en helt ny hjälm endast haft på huvet och funktionstestad (ej svetsad med). XX innebär att det är största glaset, underbart med så stort fönster o kika igenom. Jag har inte sett dom till salu i Sverige för mindre än 6000kr Medföljer gör även 2st extra svettband och några svetsmössor. Pris: 4500:- SÅLD Skickas helst inte , är man riktigt snäll så kan en SpeedGlas väska att förvara hjälmen i medfölja.
Sabelt Taurus XL: Mycket bra skick i tyget, lite slitage på rygg och undertill (färgskav) samt att bältesgenomföringen på högersida är lite sönder, se bild. Pris: 2000:- SÅLD _________________ Viktor Starkman |
||
|
Uppar lite, bältet sålt.
Tycker någon borde nappa på en grym stol som passar oss lite bredare personer men ändå inte tar så mycket plats i bil. Priset går att diskutera, men inga orimliga bud.
_________________ Viktor Starkman |
||
|
Hur fet är du??
Hej! Hur bred är den i sittdelen?? Jag har en sparco ergo L för att få plats med arslet i 90 quattron och en likadan i racebilen... Jag behöver en till för en banracingbil till jag har ståendes. Kan du ta lite mått i botten och skicka till mig
Är mycket intresserad. Med vänlig hälsning Emil _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
|
Re:
Nja, oss med perfekt kropp menar du
Bjuder på en uppning.. Mkt fin stol , passade mig utmärkt med måtten 185cm 100kg. Lite större personer kan man nog klämma ner också. _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
^ what he said!
..
Uppar igen, bud är välkomna, oseriösa intressenter som bara försvinner utan att skriva något när man verkar va på samma nivå är jag allergisk mot, speciellt efter nr3.... Är man inte intresserad i slutändan? Skriv det då! _________________ Viktor Starkman |
||
|
Vi har ju en Sabelt förarstol i e36an....och i år ska vi ha passagerarstol också.
Så jag borde ju köpa din. Men just nu finns det lite annat att lägga pengarna på.. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
|
Re: Stol
Antagligen ganska stor då, jag har det lite lite tight om höfterna i den .. 186cm o 100kg+ .. jag har provat orginal e36 skinnstol på bana, jag vet vad du menar
_________________ Viktor Starkman |
||
![]() |
SÄLJES
|
5794 besök totalt |