| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLDA: 2st Sparco Evo VTR skalstolar.
|
2466 besök totalt |
|
2 st Sparco Evo VTR stolar säljes med utgånget FIA. Stolarna är i fint skick. Något litet märke finns i tyget på den ena stolen, men annars inte slitna eller dåliga. Små repor finns i plasten som man inte tänker på när stolarna är monterade. Inga sprickor i plasten eller att stolen knakar när man kör bana osv. Storleksmässigt är dessa som Recaro Profi SPG. Jag har själv haft dessa i en Porsche 964. Pris 5000 kr för båda eller budgivning över det. Säljes inte separat. Skriv gärna i tråden för annonsen för jag kollar inte PM här så ofta. Skickas helst inte pga storlek. Stolarna finns i Halmstad. /Tobias Tel: 0705-525436 Mail: toob74@hotmail.com
_________________ Tobias Bengtsson Porsche 964 Carrera 2 - 1993 Porsche 964 Carrera RSR (Replika) - 1990 Porsche 964 Carrera 4 - 1990. (Såld) |
||||
|
Re:
Hej, förlåt om jag lägger mig i... du skall inte till Elmia nästa helg?! Jag kommer jobba där och bor nära Huddinge om det kan lösa transporten för er... Mvh Fredrik
_________________ Fredrik Liljeroth TimeAttackNU.se crew |
||||
|
Re:
Vilken kille
_________________ Mvh/Dick Gilled Radical SR8 AMG GT R |
||||
|
Inga problem för mig. Det låter bra.
_________________ Tobias Bengtsson Porsche 964 Carrera 2 - 1993 Porsche 964 Carrera RSR (Replika) - 1990 Porsche 964 Carrera 4 - 1990. (Såld) |
||||
|
Re:
Tror inte han tänkte åka till Halmstad för att hämta MINA stolar
_________________ Mvh/Dick Gilled Radical SR8 AMG GT R |
||||
|
Dick: Ring mig imorgon på numret i annonsen så får vi fixa klart affären på något vis.
||||
|
Stolarna är till salu igen. Köparen var tyvärr för storväxt för denna modellen så nu är det bara att handla på!!!!
||||
|
Hej.
Som det ser ut nu så är det flera som vill köpa stolarna så just nu är priset inte förhandlingsbart. Stolarna säljs troligtvis i veckan, om inte så kanske kanske.....
||||
![]() |
SÄLJES
|
2466 besök totalt |