| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Video: "Måste ses" 2 x Lambo, 911T, NSX-R, M3 CS
|
2 besök senaste veckan (1815 totalt) |
|
http://www.norcalevo.net/video/motegibattle.wmv (save as) A white Murciélago, black Gallardo, Honda NSX-R, Porsche 911 Turbo, Ferrari 360 Modena and an M3 CSL battle on a race track.
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
|
Bara jag som tycker det ser regisserat ut? Inte en chans att en Murcielago kör ifrån en Modena så grymt, och att NSX:en klarar sig som den gör verkar mer än märkligt...?!
_________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||
Det är inte första gången det sker märkliga saker i deras videofilmer, men man njuter ju ändå...
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Best Motoring är aldrig regisserat, NSX-R har en endast tjänstevikt på ca 1300kg
_________________ Yashar Maleky Borås M3 E46 |
||
|
Fast å andra sidan så är det ju skillnad på förare och förare med.. GanSan är ju en av de värre så att han kör NSX är inte konstigt och att han kör snabbt ej heller det minsta lustigt! Men NSX:en vart ju överhettad på slutet så! Sen att Modenan får pisk är inget nytt fick den i tidigare race med av Porschen och Nizmo GTR! Fast hade jag förväntademig mer av CSL:en.. nog för att det syntes finnas mer att ge osv så verkade dåliga starten och fältet sen inte gå i CSL:ens tecken!
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||
Jasså vilka däck isf? För NSX-R levereras med Potenza RE070, jag vet inte om man ska klassa dem R-däck.
Men Michelin Pilot Sport Cup är ju inga direkta vanliga däck heller
_________________ Yashar Maleky Borås M3 E46 |
||
|
OPm NSX:en fortfarande har orginal däck så blir jag riktigt förvånad.. för den bilen de körde med där var även den bilen GanSan körde ringen under 8 min på(om inte mitt minne är helt väck)! Så jag gissar på att bilen inte är direkt NY.
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||
![]() |
Bilder o videos
|
2 besök senaste veckan (1815 totalt) |