| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Turbo, Kyl, Breddare, TPMS, Backspeglar, Dump, mm
|
2517 besök totalt |
|
Borgwagner EFR9180. RF AR 0,83. T3. Helt Ny! Turbosmart intern WG och dump. Varvtalsgivare. Monteringskit. Detta koncept klarar ladd på över 4 bar. 1000hk på etanol. Pris 19 000kr. (nypris över 35 000kr) Lambdagivare Bosch bredbandslambda LSU 4.2 Begagnad. Till sprut. Ej med mätare. Pris: 500kr. Avgastempgivare, EGT. Till sprut. Maxxtuning. Ej med mätare. Pris 400kr/st. Alu kyl. 47x62cm. 8cm grovt. Ex kyllock. Helt nytt ! Pris: 1200kr. Dumpventil 44mm. Öppen. Turbo X. Pris: 300kr. Tire insight. Retro kit. Cub TPMS kit. 2 olika. Helt nya! Håll koll på däcktryck under körning. Pris: 900kr/st Kylfläkt. Ca 19cm i diam. Bra tryck! Från MC. Pris: 300kr. Skärmbreddare i glasfiber. Breddar ca 8cm. Lackade i blanksvart. 4st Helt nya! Pris: 1500kr. Backspeglar. M3 Cup. Kompletta med universal fästen. Lackade blanksvarta. Helt nya! Pris: 1000kr. Om du prutar kommer jag vara jätte dryg.. Kontakt via tel/sms 0736205931
_________________ Carl-Erik Sjöholm _________________ |
||
|
Tar gärna alla 3, men jag vet inte hur affären ska lösas. Hemma tidigast 1juni igen. Att skicka paket innebär retursedel idag. Har du möjlighet och intresse av att hålla dom mot deposition?
Edit, ser att en är såld men 2 är en början. _________________ Marcus Gustafsson Mazda 323F GT4-R Mazda 323 GT-R |
||
|
Re:
Tjena. Hade 4st från början och 2st skickades idag. Jag har 2st kompletta klämmor kvar. Om du vill ha dem betalar du dem och jag skickar dem när du vill. Brev porto 70kr. Paket porto 140 kr. _________________ Carl-Erik Sjöholm _________________ |
||
![]() |
SÄLJES
|
2517 besök totalt |