Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2181 besök totalt |
Gör din bil garanterat över 300+?
Gillar du att resa och vill vara med på film, isf ska di maila mig ASAP på jocke@itsfun.nu Detta gäller: High octane från Nya Zeeland är här och gör fn en film som ska heta High octane Scandinavia, släpps i feb -05. På torsdag ska jag och några norrmän ner för att göra ett toppfartstest på autobahn i gryningen på söndag samt köra på Nurburgring på måndag som ska filmas. Nu söker man ytterligare en svensk bil som vill följa med och som kan köra autobahntestet och om så önskas på Ringen måndag. Kravet är att bilen GARANTERAT gör en bit över 300+ och att den som ska köra vet vad han sysslar med och att bilen har "det" där extra som gör sig på film. Alla utgifter = Resa, färja, hotell mm står dom för. Vet du till 110% vad du sysslar med och är 120% säker på att din bil fixar detta maila mig återkommer jag snarast med ett besked till dig om du kan hänga med. Vi åker tors em/kväll från Helsingborgs färjeläge och hemma måndag/tisdag beroende på om du vill köra på Ringen elr ej. _________________ Joachim Qvarnström |
||||||
Jag har växlat den bil jag ska köra till ca 300 km/h på fullrus vilket är något i underkant men jag har ju så att säga fribiljett eftersom jag hjälper dom fixa bilar, kontakter i Tyskland mm. Men de är ute efter någon riktig dräpare eftersom det ska göras film och publiken så klart är kräsna och vill se top of the line så att säga. _________________ Joachim Qvarnström |
||||||
Man skulle passerat Koenigseggs fabrik på vägen ner men sedan blev det lite diskussioner om de ens skulle få se en bil som gick för egen maskin så de hoppade av att filma hos dom så jag antar at de inte är intresserade av att vara med på autobahn då heller? _________________ Joachim Qvarnström |
||||||
Har visserligen varit rätt tyst ifrån Anders sida i år, men
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php borde väl kunna platsa? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Trist ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||
Vad kommer du köra för bil?? _________________ mvh Philip Lundh |
||||||
ITSFUN2 Porschen. Det ska filmas på Ringen på måndag. Hoppas kunna åka under 8 minuter. _________________ Joachim Qvarnström |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2181 besök totalt |