Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4838 besök totalt |
[quote="Stephan B"][quote="Dude"]
det skulle vara ett eurotecken efter deltakitet ![]() kompressor kan liknas vid en stooooor sugmotor. om man struntar i att använda en centrifugalkompressor (typisk amerikanskt ![]() jag köpte mig formsydda tankar från advanced fuel systems i england och dom var inte billiga ca 30000:- totalt hemma. bara den stora stoppar nog på 17-18000:- inkl tankplåtar. för att använda dessa krävs ganska stora modifieringar av org bränslesystem, men det är inte omöjligt att göra. den stora rymmer ca 70l mot orginalets 35l ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
som mäkinen brukar säga "det finns ett skäl varför dom är isolerade på en ö" (el nåt likn ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
whatever ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() |
||||
Jag är 191 cm och körde Lennart's Speedster för några veckor sedan (tack för turen Lennart
![]() ![]() _________________ Rickard Edgren BMW M3 Clubsport -97 BMW 325i Coupé -94 BMW 540i xDrive -21 Mini Clubman Cooper S -19 BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen) |
||||
995:- för 24h + 44.50:-/mil Självrisken är 5-6' beroende på vad som hänt (stöld, vagnskada osv) Det är ingen som vet var man kan provköra en Turbo? M V H Stephan _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||||
Stephan: hur var hyrbilen? Värd att hyra? Jag är lite sugen på både den och en Mini Cooper S som de oxo verkar ha...
![]() |
||||
Jodå, den var faktiskt riktigt rolig och jag fick plats ![]() Men....som vanligt har man funderat och funderat och jag tror jag kommit fram till att det får bli en Porsche Boxster S ![]() Jubileums modellen var riktigt fin. M V H Stephan _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||||
Grattis! Du kommer inte bli missnöjd! ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Finns nog iofs ytterst få bilar som kombinerar förnuft med körglädje/prestanda/teknik/etc såsom just Boxstern. ![]() _________________ ![]() |
||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4838 besök totalt |