| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Linköping - Gocart i vecka 34?
|
1, 2 >> 3458 besök totalt |
|
Tja! Jag var först att få tummen ur och starta upp tråden iaf!
Vi (Klas, Uffe, Andreas L och jag) lurar lite på lite sommar-gocart nån vardagskväll, kanske i vecka 34? Är det nån mer som är intresserad? Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
|
|
||
|
Hoppas att de har klippt gräsmattan denna gång så att ens misstag inte blir lika uppenbara som förra gången då jag tog med gräs nog att fylla en normalstor villaträdgårdskompost ut på banan efter att ha tagit ett "alternativspår"...
/Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||
|
Har jag em-tenta blir jag lite sen...
Men räkna med att jag dyker upp om inget annat underligt inträffar.
|
||
|
Har snackat om att åka lite gocart med polare ett tag, men det verkar svårt att få det av bli av
Men nån ska ju komma sist också så jag kanske lika gärna kan hänga på er nån gång. Nu är problemet att jag har väldigt minimalt med tid över de kommande veckorna (är fadder på univ), så är detta kanske något som kommer upprepas någon gång innan snön kommer?
Får hoppas ni har grymt kul så det blir fler tillfällen.
|
||
|
OK, jag kollar läget ikväll när jag ändå är på Sviesta!
Kan nån påminna mig lite ikväll? Jag lider svårt av semester-alzheimer just nu...
Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
_jag_ ringde gokarten just och de har mycket riktigt stängt imorgon onsdag så jag tog mig friheten att boka torsdag från 18:30. Då borde även Andreas hinna få klart tentan ordentligt.
_________________ /Klas Pihl |
||
|
|
||
Jaha, då sjönk målsättningen av en topp tre till att ta sig runt "icke pinsamt sakta" då proffsen gör entre...
|
||
|
Vi åker väl bara go-cart för att ha roligt och inte att vinna?
Det är ju gemenskapen vi söker, eller hur? Jag vet i alla fall en till som resonerar som jag gör.....och du känner dig nog träffad tror jag! _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||
|
Prestige Kotten, prestige!
Nä som du säger, det ska bli kul oavsett. Men roligast blir det om man är snabbast.
Jo jag ÄR en sjuklig tävlingsmänniska...iaf när det gäller körning.
|
||
![]() |
Inför träffar
|
1, 2 >> 3458 besök totalt |