Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: clio 2.0 01
1299 besök totalt
olofkevin
jönköping
Här sen Jul 2017

Trådstartare

jag har en renault clio sport 16v 2.0 som jag tyvär måste sälja pågrund av tråkigt airbag fel. airbag lampan började lysa på bilen innan den skulle besiktas och gick ju självklart inte igenom då. lämnade in den på verkstad för att få det fixat men delen som hade gått sönder gjordes inte längre. Den är även lite orolig på tomgången men inte så pass så att den blir okörbar. till det positiva det är mycket nytt o bytt på bilen som till exempel ett sprillans nytt avgassystem (Orginal) detta kostade 8000kr. styrlederna fram är bytta och samtidigt som det byttes gjordes en hjulinställning (toe in) på bilen och en avgaspackning byttes. Detta kostade 4400kr. förra året byttes även kamremmen. sitter även ett par coilovers på den.Bilen har gått strax runt 17k mil. detta är den perfekta bilen för dig som vill bygga en banbil. om ni har frågor gällande bilen så är det bara att höra av sig mvh
PRIS:BUD

tel-073-517-64-69

Der drüben
Här sen Dec 2002

vill du utveckla detta lite: Den är även lite orolig på tomgången

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
olofkevin
jönköping
Här sen Jul 2017

Trådstartare
Den går ojämnt på tomgången. Dör bara ibland men inte alls ofta. Men när man kör är de inga problem. Om man kör bana så ligger man ju inte på tomgång förhoppningvis:D

Der drüben
Här sen Dec 2002

Och vad hade DU tänkt dig för bilen?

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
olofkevin
jönköping
Här sen Jul 2017

Trådstartare
Ge mig ett bud. Måste bort med bilen för ska få plats med näste:)

jönköping
Här sen Jul 2017

Trådstartare
Re: SÄLJES: clio 2.0 01

olofkevin skrev:
jag har en renault clio sport 16v 2.0 som jag tyvär måste sälja pågrund av tråkigt airbag fel. airbag lampan började lysa på bilen innan den skulle besiktas och gick ju självklart inte igenom då. lämnade in den på verkstad för att få det fixat men delen som hade gått sönder gjordes inte längre. Den är även lite orolig på tomgången men inte så pass så att den blir okörbar. till det positiva det är mycket nytt o bytt på bilen som till exempel ett sprillans nytt avgassystem (Orginal) detta kostade 8000kr. styrlederna fram är bytta och samtidigt som det byttes gjordes en hjulinställning (toe in) på bilen och en avgaspackning byttes. Detta kostade 4400kr. förra året byttes även kamremmen. sitter även ett par coilovers på den.Bilen har gått strax runt 17k mil. detta är den perfekta bilen för dig som vill bygga en banbil. om ni har frågor gällande bilen så är det bara att höra av sig mvh
PRIS:BUD SÅLD!!!

tel-073-517-64-69

Der drüben
Här sen Dec 2002

KÖPT

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
SÄLJES
1299 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande