Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW style 32 15"
1 besök senaste veckan (1513 totalt)
RobinR
Stockholm
Här sen Maj 2017

Trådstartare

Tjena, har en uppsättning style 32 (inte helt hundra, men det är dom som var mest lika enligt en bmw hjulguide), om jag förstått rätt så är dessa fälgar väldigt lätta och lämpar sig bra för bana.

Välanvända och smutsiga, men har klarat sig bra från skrapmärken, och jag ska försöka hinna få dom tvättade innan köparen hämtar. Sitter sommardäck på, men dom har suttit några år så inga jag rekommenderar att använda en längre stund.

Lyckades inte ladda upp bild via telefonen, uppdaterar med bilder senare när jag har fått tillgång till dator igen, annars är det bara att PMa med nummer så smsar jag över bilderna.

Finns i Stockholm norrort för upphämtning, skickar helst inte.

Pris: osäker på vad dom är värda, har inte hittat några 15" tummare till salu, men lägger väl riktpris på 1500 eller bud, alternativt om du har något roligt till en compact att byta emot, både för banåka eller bling bling/gatbruk.

Stockholm
Här sen Maj 2004

Bultcirkel? Navhål? ET?

Guson
Uppsala
Här sen Sep 2003

http://www.bmwstylewheels.com/ kanske kan vara till hjälp med identifieringen.

Guson

Stockholm
Här sen Maj 2017

Trådstartare
Re:

skywalker skrev:
Bultcirkel? Navhål? ET?

5/120
Kollar upp Nav och ET under dagen!

Guson: Det var den jag använde, och det var då jag kom fram till att det var style 32, men vill inte chansa och säga säkert så bättre att vara på den säkra sidan så kan ni avgöra, smackar upp en bild när jag tagit nav mått och kollat ET.

Uppsala
Här sen Sep 2003

ET brukar vara ingjutet på baksidan, det finns även diverse andra nummer som kan vara värt att googla på. Ta bilder på alla märkningar när du ändå håller på.

Guson

Stockholm
Här sen Maj 2017

Trådstartare
Hittade inte ET och nav lyckades jag inte mäta mig fram ordentligt, fick inte plats med något mätverktyg ordentligt, men runt 72mm fick jag fram, så bör väl vara 72.5mm som är standard?

ET hittade jag inget på baksidan om, och dum som jag var tog jag inte bild där, stod inte mycket vettigt ändå.

Googlade dock på kba 43292 som det står på fälgen, och fick upp några bilder på samma fälg, dessa hade ET 47
Har nu i alla fall tillgång till dator så bifogar två bilder så kan ni avgöra utseendet vilka det faktiskt är, samt så fick jag med alla nummer på utsidan av fälgen på en bild.

Stockholm
Här sen Maj 2017

Trådstartare
Ingen som är intresserad?

ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016

tror tyvärr du kommer få kasta dom, jag försökte med 15" men med bredare kant än dina,stendött, hade det vart 17 el 18 så hade internet hängt på oss som gamar på en död häst

Uppsala
Här sen Sep 2003

Tar du en femhundring så kan jag slå till. Söker egentligen style 13 (kapsyl) men dessa har samma bredd och ET.

Guson

1 besök senaste veckan (1513 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande