| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld
|
1440 besök totalt |
|
Såld
Har en surfplatta som jag endast packat upp och laddat. Helt ny i kartong. Samsung galaxy Tablet S2 8" LTE. 32GB. Grym surfplatta helt enkelt. Pris 2200kr. Nypris mkt mer...
_________________ //Raine Hynynen Förut: Kadett GSI Calibra Turbo Vr6T Golf Mk6 GTI Clio Sport -06 Megane RS -10 Mitsubishi Ralliart EvoX -10 Nu: BMW E30 SFRO |
|
|
|
Glömt bort denna.
Haft lite strul med min inlogg så ni som skickat pm gör det igen. Ev byte GoPro eller kolfiberhjul till triathloncykel. 😂 Annars är jag öppen för alla bud. _________________ //Raine Hynynen Förut: Kadett GSI Calibra Turbo Vr6T Golf Mk6 GTI Clio Sport -06 Megane RS -10 Mitsubishi Ralliart EvoX -10 Nu: BMW E30 SFRO |
|
|
|
Hej igen!
Tyvärr inget kvitto. För er som undrar varför det inte finns något kvitto. Min bror fick plattan från sitt jobb. De hade förlängt tfn abb och fick plattan på köpet. Jag köpte plattan av min bror. Plattan finns kvar. 1500kr, annars får min son den..
Mvh Raine _________________ //Raine Hynynen Förut: Kadett GSI Calibra Turbo Vr6T Golf Mk6 GTI Clio Sport -06 Megane RS -10 Mitsubishi Ralliart EvoX -10 Nu: BMW E30 SFRO |
![]() |
SÄLJES
Såld
|
1440 besök totalt |