| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Mitsubishi Evolution 8 nybess
|
575 besök totalt |
|
Mitsubishi Evolution VIII Vänsterstyrd säljes. Hej! Har nu bestämt mig för att göra mig av med bilen då jag behöver en snålare bil till att pendla till jobbet med. Har inte haft några problem med den och den går riktigt fint i motor och låda och det sitter en helt ny sinterkoppling på bilen, i samband med kopplingsbytet så bytte jag även olja i både växellåda och fördelningslåda. AYC-pumpen är bytt till en uppgraderad vid 6000 mil, så den behöver man inte oroa sig över. -Vänsterstyrd -4g63t -Recaro inredning -5 växlade starka växellådan -Megan Racing grenrör -Megan Racing Catback 3" med 4" slutrör. -HKS Megaflow Filter -HKS Turbotimer -Competition Clutch, Steg 4 sinterlamell, 800hp spec. -Competition Clutch, Steg 4 tryckplatta -EcuTeK mjukvara, 360hk och 470Nm. -BBS CH 012 18" -Slitsade bromsskivor -Stereo med aux -12" bas skickas med. -Coilovers -Vinterhjul, Enkei 17", helt nya Michelin dubbdäck. Helhetsuttrycket är gott, det finns skavanker, men bilen är inte ny. Riktigt härlig bil att köra med schysst effekt och bra väghållning. Bilen är besiktad idag, nästa besiktning är senast den 31/12-18. Med vänliga hälsningar, Philip. Om ni har några frågor så är det bara att höra av er, svarar så fort jag kan! 145000:- Billigare vid snabb affär.
_________________ Philip Bäckström |
![]() |
SÄLJES
|
575 besök totalt |