| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Linköping - Gocart i vecka 34?
|
<< 1, 2 3458 besök totalt |
|
|
||||
Exakt vad jag tänkte skriva. Ska vi kanske redan nu boka om? Kan ringa Hans isf. |
||||
|
Än är det ju ingen tidsbrist direkt, men ser det mörkt ut framåt 16-17 så kanske man skulle hinta Hasse iaf om han har ngt företag där tex. Kanske inte är så troligt iofs...
|
||||
Ah vad skönt att Andreas plockade upp bollen så slipper jag
Fö. Tycker Lage NSX ni är hariga med ert jidder om dåligt väder. Jag spår bara 23% regnchans ikväll. Största hotet är fuktig bana och ev. smutsig dito men det sållar ju bara gatbilsåkarna från pimpinetta räcerbilsåkarna. _________________ /Klas Pihl |
||||
|
hahaha.....skall bli kul ikväll. Jag känner mig inte riktigt i form, så om det går dåligt för mig så beror det på det. Om det skulle gå bra, så hade min dåliga form släppt.
Jag vet inte om detta var riktat till mig; "pimpinetta räcerbilsåkarna"
_________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||
|
Du kan vara lugn Kotten.
Jag vet vart den gliringen vart riktad...
Fast nä, jag är inte road av att bli dyblöt... EDIT: Angående Lage NSX och hans väderprognoser spådde han 3,38% regnchans senast och då fick iaf jag nga droppar på mig. Så med 23% chans lär det bli drivis över Sviestad ikväll... >
|
||||
Precis! Gatbilsåkaren åker ju bara hem och plockar fram katalogen om något går sönder p.g.a. dåligt före.
F.ö. kanske jag drar mig ur (ska se vad tiden räcker till)...
/U, Leg. rödljusrejsare... _________________ Ulf Lögdberg |
||||
|
Bah, hoppar av!? Släpp sargen o kom in i livet nu, Uffe...
(Hoppas du kommer loss iaf!)
Just nu ser det ju rätt OK ut, molnen jag ser verkar dra bort iaf? /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
|
Ser mörkt ut. Tåget går 17.30 så jag kan inte komma förrän tidigast 19.00. Kanske, kanske kommer ner och sparkar skit och snackar däck.
Hoppas ni får skoj iaf! Jag håller på den som tänker vinna! /Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||||
![]() |
Inför träffar
Linköping - Gocart i vecka 34?
|
<< 1, 2 3458 besök totalt |