Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1234 besök totalt |
KÖPES: Bmw M3 E9X / 1M Competition fälgar KÖPT
KÖPT ![]() Söker M3 E9X / 1M Competition fälgar, svarta eller silver spelar ingen roll, med eller utan däck. Jag finns i Stockholm men kan åka en bit eller betala frakt om så behövs ![]() _________________ J0 han Sahlgr 3n |
Hej Johan!
Jag kan bara tipsa om leebman24 och andra tyska handlare, det går hitta fälgarna för 5-6 tkr/st nya. De annonser jag sett här i Sverige har det begärts runt 25 tkr för beg. hjul/fälgar med däck... _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
Hej Christian!
Jo har kollat lite där också, kan få tag på nya med MPSS för 29k hemma. Hade hoppats på att kunna spara hälften, har sett annonser för mellan 10-15k med däck i Sverige. Säg till ifall du får din 1M såld med racehjul, så har du en köpare på originalhjulen ![]() Om någon är intresserad kan jag ge mina 19" original 220M i mellanskillnad med nya MPS2. _________________ J0 han Sahlgr 3n |
Köp bilennoch behåll fälgarna! 😜
Skämt åsido, hittar du för 10-15 är det riktigt bra! Jag har funderat på två bakfälgar till, springer du på det så säg till! 👍 Jag skall hålla ögonen öppna om det dyker upp nåt till dig. _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
![]() |
KÖPES
![]() |
1234 besök totalt |