| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
3vlig 3femtisexa
|
1356 besök totalt |
|
3vlig 3femtisexa
Igår så var det Hjulafton i Lidköping och som vanligt fanns ju inte så många i mitt tycke roliga bilar att titta på och när allt kändes som värst så dök denna upp och jag fick ett enormt ha-begär!!!
Fast det är klart, jag hittade ju också denna bakre hjulupphängning som ni kan få fundera lite på.
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
|
|
||
om du är tvungen att fråga så förstår du väl att du inte får!!!
För övriga (utom Fredrik-SLC som inte heller får svara) så har bilen på bilden inte dieselmotor. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
|
Det är samma bil som jag tog kort på i Vadstena under en av nostalgiaftnarna där i sommar.
Scrålla en bit ner bland inläggen. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Jag kollade regnumret och det visade sig att ägaren bodde i Tranås. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
|
Det blir väl en trevlig sång med stinger på, om man vinner nåt annat på det vet jag inte... Ett helrätt tillbehör tycker jag att det är däremot
Denna var ju inte så lång som dom brukar vara tycker jag, kompisen köpte en gammal cal looker bubbla (i Peeters Ps by köptes den förövrigt) förra veckan och den var utrsutad med ett system av denna typ, dock var den runt en halv meter längre eller så. Nästan så att man får ha sån där vimpel på för lång last när man är ute och kör
Nisse: Men fler bilder tog du väl?
_________________ Peter Karlsson |
||
|
Till alla som knappt kan bärga sig...
Calle gissade rätt på vilken bil det var. Frågan är bara om Andreas hade klarat det.
Barbapappa-> Jo, jag tog fler bilder, men det var mest på orejsiga saker som mopeder och A-fordar (?) som denna
och en snygg Audi 100 Coupé
och på sportstolar i budgetmodell
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
![]() |
Bilder o videos
3vlig 3femtisexa
|
1356 besök totalt |