Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (622 totalt) |
KÖPES: R-däck 225 / 45 / R17
Är ute efter en uppsättning R-däck till min Bmw E36, däcken ska vara oanvända eller möjligtvis körde med på någon enstaka bandag men med jämt slitage. Kollar lite nu i hopp om att någon som inte använt upp sina för säsongen och vill bli av med dem läser detta. Märke/modell spelar inte någon större roll utan är mer ute efter en prisvärd och smidig deal. Jag är bofast i Göteborg så antingen om dem är i närheten annars får säljaren kunna skicka dem. MVH Felix _________________ Felix He n d ef ors Stockholm BMW E36 Coupe M54B30 Subaru Impreza GT - 00 såld |
||
Hej
Jag kan nog ha fyra stycken (ligger hemma hos mina föräldrar) oanvända R-däck i den efterfrågade dimensionen. Yokohama 048. De är i Norrköping, men jag kan tänka mig att skicka så det är lugnt. Om du vet ett smidigt fraktsätt som är till rätt pris så får du gärna tipsa. När jag tittar på dem så kan jag skicka bilder. Om vi gör det här lite smidigt kan jag tänka mig fast lågt pris på 6000:- plus frakt. Billigaste nypriset på nätet verkar vara ca 2500:-st plus frakt. _________________ J o n a s J o n s s o n Radical SR3 RS RS2 i SPVM |
||
Re:
Kan vara intressant! Skicka ditt telefonnummer här eller på pm, alternativt smsa mig på noll sju tre nio- 497879 _________________ Felix He n d ef ors Stockholm BMW E36 Coupe M54B30 Subaru Impreza GT - 00 såld |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (622 totalt) |