| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Verkstads grejer
|
2670 besök totalt |
|
Har lige saker över i verkstaden. Rundmatningsbord 300mm. Mycket fint skick. Pris:3000kr Gjutgjärns bord med gängade hål. Jätte bra att använda som jigg. 500x400 mm. Pris:600kr Hydraliskt skruvstycke som öpnar 225 mm och backarna är 125x45 mm. I bra skick fast saknar vev. Men det gör man lätt av en 19mm långhylsa. Pris:1500kr PM vid intresse. Mvh Andreas Åkebrink
_________________ Andreas Åkebrink Bygger förgasar turbo koja. Gillar svarva och fräsa |
||
|
|
||
|
Re:
Ja det kan jag ordna. Vad vill du ha.? Höjd är 82mm. Breden som ligger på fräsbodet är 220mm. Längden är ca 430mm och utagen för skruvarna är ca 163 mm. Mvh Andreas Åkebrink _________________ Andreas Åkebrink Bygger förgasar turbo koja. Gillar svarva och fräsa |
||
|
Det är tyvärr för stort för min lilla Mattsson-fräs.
Det såg väldigt litet och nätt ut på bilden, men är som sagt för stort. Tack för att du kollade måtten.
|
||
|
Re:
Det är lungt. Säg gärna till om du tänker sälja din fräs,
_________________ Andreas Åkebrink Bygger förgasar turbo koja. Gillar svarva och fräsa |
||
|
|
||
|
Re:
Passar perfa på min fräs.. PM skickat! _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar |
||
|
Re:
Passar perfa på min fräs.. PM skickat! _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar |
||
![]() |
SÄLJES
|
2670 besök totalt |