| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålt: Guyson blästerskåp
|
1618 besök totalt |
|
Sålt! _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
blästerskåp
Hej Ok, kan du skicka det till mig i sundsvall. Vi kan skicka på mottagare frakt så du får nr av mig. Vilket frakt bolag är enklast för dig? Säljer du privat eller företag. Mvh Ludvig Brandström WH-Service AB _________________ Ludvig Brandström |
||
|
Re: blästerskåp
Hej, skickar helst inte då det innebär mycket jobb för min del. Om du har ngn som kan hämta det på plats så föredrar jag det. Om skåpet förblir osålt så återkommer jag. Annars är du som sagt välkommen med ett nytt bud om du kan lösa transporten själv. Mvh _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
Re:
Högst bud just nu. Vi väntar ngn dag och ser om ngn vill höja. Mvh kristofer _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
![]() |
SÄLJES
|
1618 besök totalt |