| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
SLC Knutstorp (splittad tråd)
|
3660 besök totalt |
Jag kommer att vara där - ja.. bor bara 12 km därifrån... kommer man som rejsamedlem in gratis eller ?
------------------------------------------------------------------- Ett tillägg - några av de AE86 banracing bilarna som finns i japan varvar Tsubuka ca 1,5 sekunder slöare än den Castol sponsrade NS-X R'n som rullar i Japanska mästerskapen.. Dock såmste manju då tänka på att dennaHondan INTE är byggd för "small circuit racing" - små banor typ Knutstorp.
jag glömde vikten... 735kg - 2,77 kg / hk _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
du hör ju själv hur konstigt det låter..
och ändå betalar men, (ännu mer konstigt)
_________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||||||
Tja, publiken får ju gärna gå och ge en krona var till dom tävlande..... vilket innebär en 100:- ca i kost för KristianAE.... Och om 25.000 kompisar till honom gör likadant, så blir mina tävlande mycket glada
Men näe , det är gratis för publik...... vi bjuder både på inträdet och en av sveriges roligast räjsing |
||||||
ja jag kommer med Toya iaf !....... men f** vilket datum e det nu .. e lite förvirrad just nu efter en smärre incident i trappan.... "ramalde ner nyss"
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Nu börjar vi snacka här! |
||||||
28 - 29 augusti.. Om fem dagar från dagsläget alltså. _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||||||
hur länge håller det på under söndagen? Missar man mycket om man inte är där förrens vid 14-15 tiden? Jobbar lördagen och syrran ska ha födelsedagskalas kl 12 på söndag
|
||||||
Jag skulle absolut valt lördag. Då är det Locost, JSM S40 C., SLC GT/V8/TBC samt 3-timmars. Men om man mer vill se ett klassiskt långlopp och kanske även störa nån i nåt team så är kanske söndag bättre. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
Ja, det är en bra sammanfattning...... Lördagen är bra sitta i slänten dag.... Och kolla på en massa bra rejsing, och kanske ta sig någon promenad i depån och kolla fräscha bilar..... medans Söndagen är bra dag att verkligen gå runt och se arbetet i depå och tankning och snacka med folk..... mycket lugnare stämning eftersom där är bilarna ute (förhoppningsvis) och kör en timme eller så..... |
||||||
|
Förresten glömde ett viktigt tips........
TA MED FM-RADIo, gärna en fickmodell med hörlurar. För då kan ni höra Speakern utan problem var ni än är på området. |
||||||
Du tipsade mig om att skriva ut programmet hemma för ett tag sen Fredrik. Det är en bra idé! Fast till knutan kommer inte jag. Flytt och en herrans massa annat plus avståndet sätter stopp.. >
_________________ /Anton Lillsund |
||||||
Du får följa vad som händer på SLC Live i stället. Blir iofs svårt att se bilder där, men förhoppningsvis lyckas Lars-Erik och jag ändå förmedla vad som händer på och kring banan för alla stugsittare. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
_________________ /Anton Lillsund |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
SLC Knutstorp (splittad tråd)
|
3660 besök totalt |