Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (3659 totalt) |
Jag kommer att vara där - ja.. bor bara 12 km därifrån... kommer man som rejsamedlem in gratis eller ? ![]() ------------------------------------------------------------------- Ett tillägg - några av de AE86 banracing bilarna som finns i japan varvar Tsubuka ca 1,5 sekunder slöare än den Castol sponsrade NS-X R'n som rullar i Japanska mästerskapen.. Dock såmste manju då tänka på att dennaHondan INTE är byggd för "small circuit racing" - små banor typ Knutstorp. ![]() jag glömde vikten... 735kg - 2,77 kg / hk _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
du hör ju själv hur konstigt det låter.. ![]() och ändå betalar men, (ännu mer konstigt) ![]() _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||||||
Tja, publiken får ju gärna gå och ge en krona var till dom tävlande..... vilket innebär en 100:- ca i kost för KristianAE.... Och om 25.000 kompisar till honom gör likadant, så blir mina tävlande mycket glada ![]() Men näe , det är gratis för publik...... vi bjuder både på inträdet och en av sveriges roligast räjsing ![]() |
||||||
ja jag kommer med Toya iaf !....... men f** vilket datum e det nu .. e lite förvirrad just nu efter en smärre incident i trappan.... "ramalde ner nyss" ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Nu börjar vi snacka här! ![]() |
||||||
28 - 29 augusti.. Om fem dagar från dagsläget alltså. _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||||||
hur länge håller det på under söndagen? Missar man mycket om man inte är där förrens vid 14-15 tiden? Jobbar lördagen och syrran ska ha födelsedagskalas kl 12 på söndag ![]() |
||||||
Jag skulle absolut valt lördag. Då är det Locost, JSM S40 C., SLC GT/V8/TBC samt 3-timmars. Men om man mer vill se ett klassiskt långlopp och kanske även störa nån i nåt team så är kanske söndag bättre. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
Ja, det är en bra sammanfattning...... Lördagen är bra sitta i slänten dag.... Och kolla på en massa bra rejsing, och kanske ta sig någon promenad i depån och kolla fräscha bilar..... medans Söndagen är bra dag att verkligen gå runt och se arbetet i depå och tankning och snacka med folk..... mycket lugnare stämning eftersom där är bilarna ute (förhoppningsvis) och kör en timme eller så..... |
||||||
Förresten glömde ett viktigt tips........
TA MED FM-RADIo, gärna en fickmodell med hörlurar. För då kan ni höra Speakern utan problem var ni än är på området. |
||||||
Du tipsade mig om att skriva ut programmet hemma för ett tag sen Fredrik. Det är en bra idé! ![]() Fast till knutan kommer inte jag. ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Du får följa vad som händer på SLC Live i stället. Blir iofs svårt att se bilder där, men förhoppningsvis lyckas Lars-Erik och jag ändå förmedla vad som händer på och kring banan för alla stugsittare. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
![]() ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (3659 totalt) |