Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Ett bilspel värt att hålla ögonen på! Extrem realism!
<<   1, 2
2703 besök totalt
Stefan Sager
Gislaved, Jönköpings Län
Här sen Mar 2004

Johan Meissner skrev:
ps. snart kan ni underhålla er med ett visst rallyspel till PC (RBR), och ni kommer inte bli besvikna ds.

Köper det så fort det finns tillgängligt.

Stefan Sager
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003

Johan Meissner skrev:
Magnus Thomé skrev:
Jag var faktiskt inte så superjätteextremt imponerad. Bilens rörelser verkar inte innehålla de mindre rörelserna utan bara de större. Om ni förstår vad jag svamlar om? Spelet kan ju vara extremt bra ändå men själva videon övertygade mig inte. Än iaf

Spelet är ju under utveckling, så man får väl hoppas...

ps. snart kan ni underhålla er med ett visst rallyspel till PC (RBR), och ni kommer inte bli besvikna ds.

Jag blev kraftigt besviken på kexbox versionen... men det är klart, det är väll mest kontrollfanskap som förstör
Citera
Johan Meissner
Stockholm
Här sen Jan 2004

Trådstartare
Andrew Petrykowski skrev:

Jag blev kraftigt besviken på kexbox versionen... men det är klart, det är väll mest kontrollfanskap som förstör

I PC-verisionen fungerar en Logitech Momo Racing Force utmärkt

Tjockholm
Här sen Feb 2003

Johan Meissner skrev:

I PC-verisionen fungerar en Logitech Momo Racing Force utmärkt

Kexbox handkontrollen är inte mycket att hänga på komposten, för att inte nämna alla förkastliga rattar som görs till den
Citera
Johan Meissner
Stockholm
Här sen Jan 2004

Trådstartare

Kexbox handkontrollen är inte mycket att hänga på komposten, för att inte nämna alla förkastliga rattar som görs till den

Håller med... Den är ju bara gigantisk o hålla i händerna... Racingspel ska avnjutas på PC med en go ratt!

Gislaved, Jönköpings Län
Här sen Mar 2004

Jag har precis beställt en Logitech Driving Force Pro, ska funka både till PC och Playstation 2. Ansluts via USB och i PC:n kan man använda drivrutiner till en Wingman Formula. Så det blir F1 Challenge och Richard Burns Rally på PC:n och GT4 i november.

Stefan Sager
Citera
Johan Meissner
Stockholm
Här sen Jan 2004

Trådstartare
Stefan Sager skrev:
Jag har precis beställt en Logitech Driving Force Pro, ska funka både till PC och Playstation 2. Ansluts via USB och i PC:n kan man använda drivrutiner till en Wingman Formula. Så det blir F1 Challenge och Richard Burns Rally på PC:n och GT4 i november.

Glöm inte GTR!

Ett bilspel värt att hålla ögonen på! Extrem realism!
<<   1, 2
2703 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande