Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
882 besök totalt |
Anderstorp 22/8
Halloj, Äntligen tillbaka på jobbet och i vardagen... ![]() Det är Porschehelg på Anderstorp nu i helgen. På lördag banmöte och på söndag är det PCS Racings dag med Porsche Michelin Challenge (eller var det Michelin Porsche Challenge... ![]() Det vore kul om det dök upp några rejsa-tjejer! Håll utkik efter en svart 944 S2 med startnummer 77 i så fall och kom gärna och prata lite. Alex, du kommer väl? /Ulli ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||
Anderstorp avklarat, 2 ruskigt tajta race med kamp om förstaplatsen från start till mål. Otroligt roligt, jobbigt, svettigt, spännande och, och...
Hur det gick? Den här gången hade jag turen med mig och tog hem båda racen. Känns som en riktig revansch eftersom jag bara kom 5.a, respektive 6:a på Kinnekulle härom sistens. ![]() ![]() Ulli _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||
Tackar, tackar!
![]() I och med sista racen har jag klättrat till andra plats i cupen. Tre race under finalhelgen 11-12/9 på Mantorp återstår. Tyvärr har Erik Woode redan mutat in cupsegern > ![]() ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||
Va kul ![]() Vi håller tummarna för en andra plats ![]() _________________ Marita Stjärnek |
||
Anderstorp 22/8
Hej! I helgen var jag också på Michelin Porsche Challenge på Anderstorp och jag tyckte att skriva en liten rapport. Sedan förra race på Kinnekulle har jag hjälpt PCSR med tidtagningen ![]() ![]() ![]() Nästa dagen började oordnat och blev oordnat. Jag var för sent och Anders installerade tidtagingsystemen medan jag åt frukost ![]() ![]() ![]() ![]() Jag glömde mycke på söndagen, men inte allt: tidtagings'tower' är placerat vid Depåkurvan en mycke svårt kurva och därfur hade jag en perfekt vy av Ulli's spännande strid met Erik Woode och jag kommer ihog ögonblicket att hon passerade honom. Gratis Ulli! Bra ögonblick. ![]() Sen åkte vi hem, 5 timmer, ca. 450 km, vi var trött!!! Två andra rapporter (av Anders och kees) finns det på Smartgroups: http://www.smartgroups.com/message/v Hoppas att ni tycker den här rapporten är roligt och ni är interesserat i en annan rapport nästa gång. Juliette _________________ Juliette |
||
Tack för rapporten Juliette!!
![]() Du får gärna fortsätta rapportera om du orkar, jättekul att läsa. Kan du inte lägga ut den på www.pcsracing.nu? Hörs vi inte innan ses vi på Mantorp 11/11. ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||
Hoppsan Ulli. Det tog ett tag innan jag svarade. Och som du märkte kom jag inte och inte Jonas heller. I och med det getingförpestade Kinnekulle var det färdigtävlat för Jonas del och färdigkört för min del. Tyvärr... Vi drog ju till Hawaii istället... ![]() Men du Ulli klart vi ses på RBC, eller? Där behövs det förresten fler tjejer som kör, så ni tjejer som bor i Stockholm anmäl er till nästa race den 23:e novemer. Grabbarna behöver lite konkurens. Hoppas vi ses! _________________ Alexandra Jarlmark |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
882 besök totalt |