| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
fet corolla
|
1724 besök totalt |
|
Med FET menar du BRED eller?
OT: På tal om stötdämpare, vad kör du med nu då, då jag hört att du bytt till nåt du köpt via club4ag? Du har inte kollat vad en uppsättning Keioffice TYPE-ST skulle kosta att få hit? EDIT: http://www.driftspeed.com/suspension _________________ Mikael Persson |
||||
skulle GÄRNA vilja ha Keioffice... men de kostar flis visst.. Har Tokico Drift Specs dämpare nu _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Vet inte riktigt vad jag ska säga... skärmbreddarna är väl inte så elegant monterade.... Sen det där med att täcka för lysena så det ska se ut som två runda lysen... nja..
_________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
tänkte på samma sak... sketfult breddad juu
_________________ M.v.h Nils Olofsson |
||||
Då var det inte vara jag som satt och undrade vad det balla med corollan var? Utseendemässigt klassas det mer som vad en annan kallar "tattarbygge" eller liknande...
Det är iaf vad jag tycker... hoppas ingen tar illa upp för det. Hur bilen är att köra vet jag ej. _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||
|
nu skall ni inte vara så negativa pojkar... denna Corolla spöar de FLESTA svensk-ägda banracing bilar vad jag vet
form är inte allt - därför postade jag med den topicen
1605cc & 265hk vid 10200 varv. vrid = obefintligt _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Då vet du inte mkt om svensk racing...
Välkommen till Knutstorp nästa helg så får du se ett och annat "skapligt" vasst bygge. Måste vara en trevlig maskin i dendär dock. Skulle vilja höra den.
AL - Som lever på VRIIIID! |
||||
hehehe hade jag inte en smiley med i mitt inlägg ? denna e en banracing bil - inte drifting - så tyvärr vet jag typ bara det jag skrev om den.
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
En Drift uppsatt bil som spöar en banuppsatt bil? Hur tänker du egentligen?, en AE86 är ingen überbil med unobtaniumchassi och atomdriven motor. _________________ Kör cheva numer. |
||||
|
Nu var ju detta en racepreppad Corolla och inte något sladdstyrt. Den går säkert bra men lär bli rejält distanserad av en hel del svenska ekipage.
Kristian// Du har inte någon filmsnutt (med ljud) på bil med liknande motorkonfig? _________________ /Kristian Elisson |
||||
![]() |
Bilder o videos
fet corolla
|
1724 besök totalt |