Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Pallar inte med det här med räserbil längre...
<<   1, 2
4826 besök totalt
zoddri
Umeå
Här sen Maj 2007

Re:

SevenEight skrev:
Kan tänka mig det. Kul huspriser i Umeå förresten. Jättekul. Lajbans faktiskt. Not. Ah, det ger sig...

Det är sån bostadsbrist här att det inte ens är roligt. Men så länge du inte måste bo centralt eller vid kusten så går det att inte bli helt ruinerad thumbs up

Mellan två banåkabilar..
Citera
TPR
Göteborg/Nödinge
Här sen Feb 2005

Re:

zoddri skrev:
SevenEight skrev:
Kan tänka mig det. Kul huspriser i Umeå förresten. Jättekul. Lajbans faktiskt. Not. Ah, det ger sig...

Det är sån bostadsbrist här att det inte ens är roligt. Men så länge du inte måste bo centralt eller vid kusten så går det att inte bli helt ruinerad thumbs up

Men va f..n, hur dyrt kan det vara?
Får gå in och googla... 😄

Mazda MX-5 Miata -99
#78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C
Fd ERCup #98 - Caran Racing
Citera
Benny Steen
Umeå
Här sen Feb 2004

så här under vinter finns ett billigt alternativ, Vi kör isbana! behövs bara 4 däck avsedda för rally + bil. sedan kan man köra varenda helg. Tävla i racing är ju ännu roligare, men enkelheten och kostnaden med isbana väger upp. mängden körträning är mycket större, man får köra så länge man vill.
flera banor finns inom 3-10 mil från umeå.

Umeå växer rätt ordentligt så boende är dyrt. men inte sthlms priser :-)
men 2-3 mil från centrum är priserna mer humana. välkommen hit.

är du redan på på plats? vi skall köra imorgon söndag.

BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil!
Citera
TPR
Göteborg/Nödinge
Här sen Feb 2005

Re:

SevenEight skrev:

Kommer förstås aldrig att glömma mitt första rejs någonsin i roadsport C när jag chockade mig själv och alla andra (tror jag) med att komma två i första rejset och ta pole inför andra och sluta på andra plats. Det var verkligen skithäftigt, så otorligt fränt att kolla i backspegeln och ha 20st Miator i backspegeln under fomationsvarvet. Och fighten med han som sen vann rejs två var så jävla ball.... Shit. Ah, det är nåt jag kommer överdriva om i många många år!!!!

Sprang på den här bilden idag av en slump, kunde inte låta bli att lägga in den här (iofs från Knutstorp -10).

Mazda MX-5 Miata -99
#78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C
Fd ERCup #98 - Caran Racing
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002

Som jag skrev i annan tråd är det nog en riktigt bra utgång
thumbs up

Men från en som bara kan drömma om is, så är det inget som hindrar dig från att nörda in på iskörning , verkar kunna hållas på hyfsat rimlig nivå .

Allmänt banåkaforum
Pallar inte med det här med räserbil längre...
<<   1, 2
4826 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande