Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Norrköping Go-cart 040826
1, 2   >>
1 besök senaste veckan (4436 totalt)
kotten
Linköping
Här sen Jan 2003

Trådstartare

Vi tänkte samla ihop oss igen för att prova på banan i Norrköping. Jag personligen har aldrig testat den, men det sägs att den skall vara bra. Dagen vi hade tänkt oss är torsdagen den 26-aug kl. 18:30
Kan väl bli lagom att åka runt 18:00 från Linköping för som som kommer därifrån.

Vi får ringa och kolla att banan har öppet och att det inte är något annat. Kan någon ta på sig det ansvaret?
Klas är ju en hejare på att boka go-cart tider. Någon som vet något nummer dit eller vad banan heter?

Hoppas att vi blir ett gäng som kan tampas, men som vanligt så kör vi bara för att det är skoj.

Finspång
Här sen Apr 2003

Finns väl minst 2 gocartbanor i Peking?..en ute vid kråkvillan o en innebana vid hamnen?..+ en innebana i kolmården..

nailhead
Finspång
Här sen Apr 2003

Föresten glömde jag säga att jag kan tänka mej att hänga på o sparka lite däck o i värsta fall försöka klämma mej ned i en cart o köra lite om jag får tid

kotten
Linköping
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Den vi/jag syftade på är den vid flygplatsen.

Linköping / Vikingstad
Här sen Jul 2003

Jag följer gärna med! Nåt rundningsmärke ska ni välan ha?

Mvh
Mangan, lägger dock en brask-lapp om jobbet har hittat på nåt dumt att lägga på det datumet under min semester...

Klas NSX
Yngsjö
Här sen Nov 2002

Jag har pratat med Raceland. På torsdag har de ev. en bokning 18-19:30 därefter drop-in. De kan meddela status på bokningen i morgon.
På onsdag är vi välkomna mellan 18 och 19.
Prognosen säger ostadigt väder på onsdag, växlande molnighet på torsdag. Solen går dock ner 20:14 så det kanske blir lite skumt och kyligt om vi börjar köra 19:30.

Är det någon som vill ta beslut?

Linköping
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Kan du ringa Receland imorgon och be dom bekräfta bokningen? Vi tar ett beslut efter ditt samtal med Raceland.

Linköping
Här sen Feb 2004

Klas NSX skrev:
Jag har pratat med Raceland. På torsdag har de ev. en bokning 18-19:30 därefter drop-in. De kan meddela status på bokningen i morgon.
På onsdag är vi välkomna mellan 18 och 19.
Prognosen säger ostadigt väder på onsdag, växlande molnighet på torsdag. Solen går dock ner 20:14 så det kanske blir lite skumt och kyligt om vi börjar köra 19:30.

Är det någon som vill ta beslut?

Halloj!

Jag håller en slant på sent och torrt före tidigt och blött. Det finns belysning på banan om det skulle bli väldigt sent... Inte för att jag vet om de använder lyset för hyrkart iofs.

Hur som haver så kommer jag oavsett när det blir, det behövs ju någon som åker sist också. Skulle kunna erbjuda korvgrillning (med tillhörande överdrifter och glorifieringar av den egna prestationen på gokartbanan) i nära anslutning till banan efteråt men blir det sent så blir det nog lite mörkt och kallt att stå och grilla korv ute...

/Uffe

Linköping
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Anders,

Kommer "junior" också med sin 206 RC? Skulle vara kul att känna lite på den. thumbs up

Finspång
Här sen Apr 2003

Inte omöjligt att han dyker upp för han har varit på raceland o kört ett par gånger senaste tiden..jag får väl höra med han!

kotten
Linköping
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Anders Larsson skrev:
Inte omöjligt att han dyker upp för han har varit på raceland o kört ett par gånger senaste tiden..jag får väl höra med han!

Det vore kanon, för jag skulle gärna vilja prova hans RC. Kan det gå för sig tror du? Är ute efter en bruksbil och tycker and 206:an verkar trevlig.

Finspång
Här sen Apr 2003

kotten skrev:
Anders Larsson skrev:

Det vore kanon, för jag skulle gärna vilja prova hans RC. Kan det gå för sig tror du? Är ute efter en bruksbil och tycker and 206:an verkar trevlig.

Skulle tro att det är tveksamt om han är så pigg på att låna ut bilen..men kanske han mjuknar om han får provköra lotusen vad vet jag..kan inget lova såklart

kotten
Linköping
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Anders Larsson skrev:
kotten skrev:
Anders Larsson skrev:

Skulle tro att det är tveksamt om han är så pigg på att låna ut bilen..men kanske han mjuknar om han får provköra lotusen vad vet jag..kan inget lova såklart

hehe...jag förstår. Ingen fara på taket!

Yngsjö
Här sen Nov 2002

Vi är välkomna 18:30 på torsdag den 26:e.

Ulf Lögdberg skrev:
Skulle kunna erbjuda korvgrillning (med tillhörande överdrifter och glorifieringar av den egna prestationen på gokartbanan) i nära anslutning till banan efteråt men blir det sent så blir det nog lite mörkt och kallt att stå och grilla korv ute...
/Uffe

Trevligt förslag med samkväm.

Ska vi arrangera samåkning från Linköping? Vilka kan vara med?
Lasse
Erik
Magnus
Rune
Pelle
Klas

Linköping / Vikingstad
Här sen Jul 2003

Jag kan vara med!

/Mangan, som har en Fåård som det går in 4 pers av normal-längd i...

kotten
Linköping
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Vem kan hålla med bil som rymmer lite passagerare?

Mantorp
Här sen Nov 2002

Å jag kan inte vara med!

För jag ska åka till Knutan på Torsdag för att köra racing under helgen!

Var tvungen att säga det.

Klas NSX
Yngsjö
Här sen Nov 2002

Får jag paxa en plats i Foorden? Kan jag tråckla mig in i en Exige/Elise med hjälm på borde det gå i en Focus också.

PS. Jag gick ett varv på banan idag och luktade, kände och smakade på omgivningarna. Känner nu till varenda ojämnhet och oljefläck. DS.

Linköping / Vikingstad
Här sen Jul 2003

Klas - okej, det ska välan funka. Men jag tror att det kan bli en kortare människa som får åka bakom dig... Har en kompis som är runt 195cm och vi lyckades tråckla in honom i Ficusen iaf...

kotten - Duger det inte med Fård Ficus?

Två platser kvar i Fårrden!

Mvh
Mangan

Spirou944t
Askeby->7 min från Sviestad
Här sen Dec 2003

Sorry....kan inte vara med!!!

Men kör så hårt ni kan...

Klubbräser: Porsche 951-86
Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v
Citera
kotten
Linköping
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Magnus;

Jodå, jag åker gärna Ford om det finns plats.

1, 2   >>
1 besök senaste veckan (4436 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande