| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Bankörning Anderstorp onsdagen 25/8
|
4325 besök totalt |
|
Återigen har kompisen hyrt halva anderstorp för lite kvällskörning. Nytt för denna gången är att de blir hårdare tag vad de gäller ordning mellan kl 17-19:30 och sista halvtimman kommer de ges tillfälle att prova på lite "drifiting". 300kr kostar de för hela kvällen. För mer info ring Emil på 070-952 80 31 _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
|
Min bil har inte bilvit rastad på ett tag igen, så jag kommer om inget oväntat skulle komma ivägen...
|
||||
Verkar vara öppet för allmänheten.. jag skall dit... borde ju vara en stoppkloss om något iaf på rakan
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
inte en aning.. men alla på anderstorp e SNABBA & LÅNGA så det blir te att använda sig utav 3:an. utom den lilla vänstern ut på startrakan - där e det tvåan som gäller _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Det är väl olika vilken bil man har . Jag åker på trean där...
Men så är jag inte ute efter att sladda heller.
_________________ Marcus Marklund |
||||
|
_________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||
|
_________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
|
jag tänkte mest på vad som stod i första inlägget om att det skulle vara bättre ordning än förra året. Om det berodde på att min arbetskamrat var ute och driftade sönder en uppsättning 18" slicks under kvällen och att denna typ av körning begränsas till 30 minuter i slutet under allmän banåkning eller om det var upplagt en driftingplan.
_________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||||
|
Vänta tills i morgon kväll eller onsdag förmiddag innan du litar på vädret. Den front som skall dra över småland under onsdagen kan lika gärna komma 12 timmar tidagare eller senare. Jättevarmt kommer det inte att bli.http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5220&c1a1=93456
|
||||
|
Vädret ska tydligen gå över från regn till regnskurar under dagen. Sannolikheten för blött underlag är mao ganska hög (det är ju inte stor chans till upptorkande sol).
Det lutar åt garagestädning istället (men det kan ju ändra sig under dagen). |
||||
|
Jag kommer nog en sväng vid 18-18:30 tiden. Hoppas jag hinner köra lite innan det är dags för drifting.
Jag tycker ni andra ska komma också trots att det regnar. Det är ett väldigt bra sätt att lära sig köra bil fort.
|
||||
![]() |
Inför träffar
|
4325 besök totalt |