| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2004-08-23 "Gatåka" på Sviestad 17-20!
|
1231 besök totalt |
|
En liten påminnelse till alla gasglada! På måndag kör vi igen! Gå in på hemsidan för mer info: www.lms.se - Banracing.
_________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
|
Åh, sicken abstinens det blir på måndag!
Höger bromsok fram har beckat ihop och jag måste vänta på renoveringssatser...
Men, ta er ut till Sveista! Skoj, skoj!
Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
|
Skickar dit två jobbarkompisar så länge, vet ej om jag kan komma. Om jag kommer blir det familjebil.
Får man köra med passagerare? (Jag menar inte hela familjen, utan bara EN passagerare.) Jag är väldigt sugen och har ett pass tillgodo sen förra veckan... _________________
Ny kulbil i garaget.
|
||
Kan det (anliggande bromsok?) kanske vara en anledning till den kokande vätskan förra veckan?? _________________
Ny kulbil i garaget.
|
||
Kan det kanske ha varit. Eller så var anledningen att bromsvätskebehållaren var fylld långt upp över max-nivån, typ till kanten på påfyllningshålet!
Anliggande bromsar var däremot anledningen till att yttre belägget på höger fram var nedslitet till stålet... Det belägget var nytt innan kvällens banåkande...
Mvh Magnus, i väntan på packningssatserna till bromsoken _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
|
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||
![]() |
Inför träffar
|
1231 besök totalt |