Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (15505 totalt) |
Re:
ja lite osportsligt av mustangförarn å ge sej på den andra för en bromsmiss ![]() ![]() ![]() _________________ janne pettersson |
||||
Re:
tack, jag upptäckte det ![]() _________________ janne pettersson |
||||
Jättefina byggen! Kul med en "soul mate"; bygga modeller, spela Xbox och hänga på rejsa
![]() Blev väldigt sugen på att återuppta byggandet igen efter att ha rensat förrådet i påsk (så att jag faktiskt kommer åt mina byggsatser) ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Re:
![]() ![]() _________________ janne pettersson |
||||
Re:
Tänkte nästan fråga tidigare när jag såg 240z kartongen i bokhyllan ![]() _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
Re:
de finns med i satsen, gillar gatvarianten mer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ janne pettersson |
||||
Hur går det, byggs det något ute i stugorna?
![]() Jag vart ju inspirerad när jag läste här för ca 1 år sedan och skred till verket. En Opel Manta 400 i skala 1/24 som sågades sönder och fick skärmbreddare a la grp. 5. Ett fantasibygge, men ska se ut som något som skulle kunna ha rullat på banorna i mitten av 80-talet. Jürg Bächis Special Saloon-Manta och Zakspeed-Caprin står för merparten av inspirationen. ![]() ![]() ![]() Helt OK substitut-aktivitet när man bor för långt ifrån garaget dom riktiga bilarna. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
bygger en galen mustang för det galna silver state högfartsracet i staterna, mycket scratchbyggt med stor blandning på delar, indy car cosworth v8 med frontmonterad kompressor å lite annat galet, långt från klar
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ janne pettersson |
||||
Re:
Nyfiken på hur det går, fet breddning och avgaset rätt ut på sidan är ju ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (15505 totalt) |