Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (33910 totalt) |
Åh, fan vad kul!
![]() Känner mig likadan själv, även om jag faktiskt petar på bilen lite nu och då, så går det lite för långsamt. Får försöka använda dig som motivationshöjare. ![]() _________________ Mikael Svantesson "Busbil": Nissan 200SX S13 -92 Bruksräser: Subaru Levorg -18 |
||||
Re:
Pkt. 1. Ett stort GRATTIS till Er båda. ![]() ![]() Pkt. 2. Aj aj aj nu kommer det att dröja flera år!!!!!! ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
Trodde det var en bild ifrån byggeriet i Japan 1990. ![]() ![]() Det går undan ser jag!! I alla TV-shower får deltagarna en massa stjärnor eller likv. Du får: slow: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag hoppas få lite fart under galoscherna med detta hålfots - "inlägg". ![]() ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
fy fan va tiden går fort! Redan september snart... ja det är på g... storrensning i garaget leder till att jag kommer åt att meka och nya garagegrannar som faktiskt hänger i garaget ökar motivationen! Nu ska jag öka takten med 100% såå... jag kanske typ tar bort lite asfaltsmatta innan året är slut
_________________ Anton Kindblad |
||||
Re:
U go girl! Bara slå en pling om du behöver flera händer. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Den årliga höjningen!
7år sedan vi hämtade hem henne under lite kaotiska förhållanden i Tjeckien. Rolig resa som vi borde göra om igen snart! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Några riktigt gamla bilder..
![]() ![]() För eller efter?? ![]() Så här ser man ut efter att ha kört långt och smakat lite på vägen? ![]() _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (33910 totalt) |