| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW M2 H&R Fjädrar + Milltek Downpipe
|
1847 besök totalt |
|
H&R Sänkningssats till BMW M2 säljes, Obruten förpackning. Nypris 3,880:- Mitt pris 2,500:- Har även en Milltek Downpipe med racekat, helt ny! Nypris 11,150:- Mitt pris 8000:- _________________ Per-Otto Kent BMW M4 G82 "Clubsport" Megane Trophy 300 Raeder Motorsport |
||||
|
Re:
Ojojoj
Snälla kan du inte bara görs ett inlägg om vad du fått gjort på bilen i vårabanåkabilarforumet? Vad har du landat på när det gäller fälg och däck? Jag är superförvirrad hur jag ska välja att göra och virrar bara runt så är oerhört nyfiken på det. OCH resten!!! _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Beställde idag ATS GTR 10x18 ET30 och skor med Direzzor! I övrigt är bilen skodd med en del gött som KW Clubsport, Krängare, Camberstag, GTS Båge, Recaros samt mycket annat
_________________ Per-Otto Kent BMW M4 G82 "Clubsport" Megane Trophy 300 Raeder Motorsport |
||||
|
Re:
Japp nu är annonsen riktigt urspårad, nu låser vi.. klart slut:-) _________________ Per-Otto Kent BMW M4 G82 "Clubsport" Megane Trophy 300 Raeder Motorsport |
||||
|
Re:
skulle inte dom komma den 16:e Per-Otto?
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1847 besök totalt |