| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2004-09-05 Sviestad heldag med Attitudemotorclub
|
1, 2, 3, 4 >> 4 besök senaste veckan (8323 totalt) |
|
Fest hela dagen!
Vi samlas klockan 8:00 med incheckning. Har superskoj ända fram till 16:00. Mer bankörning än ni kan hantera. Inga långsamma pauser, bara skoj!
Träffen ni inte får missa! Kostar det något? Knappt inget!
500:- för bil 200:- för enbart uppvärmningsvarven Får alla köra? Ja självklart får alla köra, du behöver inte vara insnöad på nåt speciellt märke eller bo på nåt speciellt ställe. Men vi har lite krav dock: *Medlemskap i Attitude motorclub (Kostar 150:- per år + 50:- inträdesavgift) *Hjälmkrav. *Bilen skall vara gatregistrerad och trafiksäker. För övrigt så kommer det att finnas korv och dricka till försäljning. Grillen kommer vara tänd mellan 1200-13:30 och då kan du grilla eventuell medtagen korv el. liknande. Fast korven kommer kosta 5:- så det är bara att shoppa på! Har ni några frågor eller har jag glömt att skriva något är det bara att skriva frågan här i forumet eller ringa mig på 070-4545 220 Banguide https://rejsa.nu/bana_info.asp?sviestad Bilder från förra året. http://attitude.mine.nu/media/sviestad030817/ Vissa andra klubbar kommer att vara inbjudna, vilka är inte klart i skrivande stund. Dessutom kommer det förhoppningsvis vara lite annat skoj som händerunder dagen men det avslöjar jag inte än... _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||
Intresset var väldigt lågt förra året så vi beslutade att inte ha med dem... Fast han är ju välkommen ändå. ( kan ju låna pappas bil kanske )
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||
|
Är det ok att ha medpassagerare under körningen ( typ erfaren Sviestadåkare, eller framtida bankörare som inte tagit steget fullt ut ännu ) ?
Hoppas att vädret denna söndag inte ligger i linje med vädret i övrigt denna goa sommar !! _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
Japp en passagerare i framsätet med hjälm är godkänt. Ja jag hoppas också att vädret blir gott...
||
|
Jag kommer. Har pratat med någon av er sen tidigare och blivit lovad att få vara med och leka
. Tror han jag pratade med hette Samuel men kommer inte ihåg
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
Jo det vet jag om. Samuel Silverudd heter han till och med nu som nygift. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||
Gött med lite fler kadetter....
Ser verkligen fram mot denna träff!!!! _________________ Marcus Marklund |
||
|
Ack! Jag som är en stor elaking som inte betalt min medlemsavgift i år!
Hmm, om jag betalar in avgiften så kan jag ju få en dag på banan med min rishög till 924a i år iaf??? Känns ju som en dröm! Ska klura på det!
Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
Jag förväntar mig att du kommer!
||
Iiiih!
Lovar att betala in medlemsavgiften asap!
/M, röd bil med numera klarröda bromsok
_________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
Kan betalas på plats står det där uppe...vi larssons har inte heller pröjsatt i år utan det gör vi väl där
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||
|
Jag har för avsikt att köra med er!
En motorleverans kan kombineras med detta och då kan man väl inte hoppa över detta? En fråga finns dock. Jag betalade mitt medlemskap på Malmby i början av sommaren, men jag har inte fått någon bekräftelse på detta ännu. Jag har mailat om detta tidigare men det föll liksom i glömska ännu en gång. Nu tror jag inte det blir ett problem men ändå..
Vi ses på plats!
_________________ /Anton Lillsund |
||
Nä det är inget problem.
Det har strulat lite med medlemsutskicken. Men de passerade förbi mig igår och ska skickas av medlemsansvarig i morgon måndag. Syns där Anton! _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||
Jag vet inte riktigt hur en flyghjälm ser ut.
||
![]() |
Inför träffar
|
1, 2, 3, 4 >> 4 besök senaste veckan (8323 totalt) |