| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
S:Extrem A3 2.0T quattro SÅLD
|
2651 besök totalt |
|
Extrem A3 2.0T quattro 2007 S-line 3d halvskinn,bose ljudsystem,elhisssar,farthållare mm Oem S3 front, facelift baklysen mkt påkostad helsmidd nyrenoverad maskin,wössner kolvar,Intagrated stakar,ARP bultat å balanserat,renoverad topp med supertech fjädrar balansaxelmodul borttagen och ersatt med 1.8T oljepump samt filterhus för att slippa det bekymret PPF custom grenrör precision 5557 ball bearing,precision wg Milltek från turbon custom insug med 4x1300 bosch motorsport spridare (ej inkopplat) deatchwerks förpump,autotech hpfp med rullyftare,RS3 spridare, syvecs plug n play styrsystem,fullt programmerbart billet ventilkåpa med catch-can Separat setrab oljekyl med thermosandwich singel masse svänghjul med sinter koppling separat oljetrycksmätare i friskluftsuttag kw v2 chassi,H&R krängare,whiteline justerbara stag brembo 4-kolvs ok med 345mm zimmermann skivor,stålomspunna slangar pinnbultade nav bromsad ca 450hp hos PPF i vintras, byter man förpump samt matarledning för att kunna koppla in extra spridarraden och kör etanol så kommer man en bra bit över 500 kolla följande länk för mer info https://www.garaget.org/?car=361523 http://www.syvecs.co.uk/products/eng säljes pga bristande intresse,skattad och besiktad pris 120 000 OBS EJ BYTE testpiloter och bilnasare undanbedes Magnaten(@)gmail.com
_________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
|
Grym bil för oss som gillar audis! 450hk hade ju varit roligare som bruksbil än de 163 jag har idag (även om jag nu har bra bromsar!) men min fru lär ju bli galen om jag börjar prata bilar igen
lycka till med försäljningen!
_________________ Eric Andrén Mazda MX-5 2018 BMW M2 2017 |
|
Besiktigad till 2019-07-31
Man får ge ett vettigt bud också Kan även säljas med org ecu med 300hk map å orginalinsug för 30k mindre _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
2651 besök totalt |