| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 10Hz GPS Qstarz BT-Q818XT : 400kr öppet köp!
|
2 besök senaste veckan (1021 totalt) |
|
Jag har haft den här pucken på flera olika bilar men nu med M2'an så har jag haft problem med att hastighetsdata laggar efter på vissa ställen. Varvtider blir korrekta men på vissa ställen längs banan kan det bli avvikelser i just hastighetsloggen som laggar lite och sen kommer ikapp korrekt. Det är troligen att den behöver lite bättre gpssignal så istället för att ha den inne i bilen så bör den kanske monteras utanpå bilen, med lite silvertejp på taket eller faststrappad på spegel eller nåt annat. Men jag orkade inte hålla på och testa med den utanpå bilen utan köpte en ny gpspuck. Om du vill testa och se om den funkar perfekt på din bil, inuti eller utanpå bilen så kan du köpa den här av mig på öppet köp. Dvs om du inte blir av med lagg trots optimerad montering så får du tillbaka dina pengar. Modellen heter Qstarz BT-Q818XT och är fortfarande aktuell modell som säljs för runt tusenlappen enligt prisjakt och Amazon UK och billigare på tex Amazon US förstås. 400 spänn _________________ Magnus Thomé
|
|
Om det nu skulle vara så att de swishade pengarna sldrig dyker upp, Tomas ångrar sig, Dan kommer på bättre tankar och Tom tröttnat på banåkandet innan han hinner hämta upp den, så tar jag den gärna!
Kan skicka pengar med brevduva om nu Swish funkar dåligt. |
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (1021 totalt) |