| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Film(er): VLN #6 incar camera
|
3169 besök totalt |
Denna! http://attitude.mine.nu/bilder/PorscheDaniel/Rejsas/VLNt%e4vling/pages/DSCN0420.html
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Äh! Klart att du visste vilken bil det var.
Jag vet dock inte så mycket om motorn, mer än att den är på 2.5 liter och ca 260 hk. Finns ingen ljudexpert här (AL?) som kan berätta exakt vilka modifieringar som är gjorda?
_________________ Anders Dauner |
||||
Ja, det är väl tänkt så iaf. I första hand så ska väl iofs den DVD'n innehålla filmer från Schwedenkreuz-M3:an, men vi har faktiskt i dagsläget inte en enda minut filmat från den. Det grämer mig något gruvligt att vi inte hade kamera i bilen när Johan åkte av. Så något av det jag lagt upp nu kommer säkert att komma med som bonus på en ev. DVD. Hela filmen från Clion tex.
||||
Men ni kommer ju att få fler möjligheter i höst att filma från M3:an, redan nu 11 sept hoppas jag ni kör.
DVD var det den vi skulle få som är med sponsrar?
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Kommer du ner? Isf är du välkommen att hälsa på i depån. Jag förmodar att vi har box #31 som vanligt.
Den biten får nog Johan svar på. Jag är inte riktigt uppdaterad på vad han har lovat faktiskt.
||||
Vi åker torsdag morgon, planerar att var nere på kvällen, har bokat rum på Zur Burg.
Så ni lär inte slippa undan, jag kommer på besök i depån.
||||
Japp vi kör den 11:e sep och det är DVD:n som du kommer få.
|
||||
Tyvärr ser det inte ut som om det blir någon resa ner 9 sept, kusinen ringde i går kväll och sa att han inte kunde följa med.
||||
Det var synd, men det är ju fler race i år. |
||||
Ja, det finns ju fler möjligheter under hösten att åka, så nu blir det att kolla vädret, och lovar dom fint så kanske det blir resa av.
Det är fördelen att åka själv, då är det bara att packa väskan och sticka ner.
||||
![]() |
Bilder o videos
Film(er): VLN #6 incar camera
|
3169 besök totalt |